| Forfatter |
|
Dyrmann Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når sådan en ny bruger som mig kæmper mig gennem alle de gamle tråde og DIY osv. kan det godt irritere mig når man ser dette kryds: , efterfulgt af et "Wauw! det ser godt ud!"
Wauw til hvad?? ingenting? simpelthen fordi folk har oploadet billederne til en midlertidig server, som sletter billederne efter nogle få uger!
Kunne folk ikke gennemgå deres indlæg i grupperne: Mit stereo, Mit Surround, og Mit DIY, og så enten holde dem opdaterede med billeder, eller bare uploade dem i en dårligere kvalitet her op Hifi4ALL, så vi nye brugere har en mulighed for at se hvad vi er gået glip af ved at være langsomme med vores brugeroprettelse!
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dyrmann !
Det er nemme sagt en gjordt jeg kan ikke oplode billeder her på hifi4all der for må jeg oplode et anet sted 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor kan du ikke uploade hertil - det er da den (næsten) nemmeste ting i verden?!
Men ellers er jeg enig med Dyrmann - det er jævnt irriterende! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Hvorfor kan du ikke uploade hertil Jeg har forsøgt mange gange og får det svat at HTTP-serveren fejl, og siden kan ikke vises så derfor uploder jeg på en anden server - det er da den (næsten) nemmeste ting i verden?!
Men ellers er jeg enig med Dyrmann - det er jævnt irriterende! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kan jeg da evt. foreslå www.uploadit.org
Mener du kan have 20 billeder der, til gengæld forsvinder de ikke med mindre du sletter dem.
Ogtil :-):-), det kunne godt lyde som om du trænger til at opdatere dit Windows. Hvilken version kører du med?
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krog skrev:
Så kan jeg da evt. foreslå www.uploadit.org Mener du kan have 20 billeder der, til gengæld forsvinder de ikke med mindre du sletter dem.
Ogtil :-):-), det kunne godt lyde som om du trænger til at opdatere dit Windows. Hvilken version kører du med?
|
|
|
Hrj igen !
Jeg har ude mærket tjæk på pc.er jeg samler maskiner/instalere for dem jeg kenner og de ringer til mig vis der er problemer og jeg har forsøgt på andre pc.er at oplode billeder uden hel, der vor jeg kan se fejlen er på hihi4alls server jeg kan oplude alle andre stedre og jeg bruger XP Pro og før Win 98 SE og hade de samme problemer og har købt nyt indmad for et halvt år siden.
PS. Tak for denne links http://www.uploadit.org/
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
:-):-) skrev:
Krog skrev:
Så kan jeg da evt. foreslå www.uploadit.org Mener du kan have 20 billeder der, til gengæld forsvinder de ikke med mindre du sletter dem.
|
|
|
Hrj igen !
Jeg har ude mærket tjæk på pc.er jeg samler maskiner/instalere for dem jeg kenner og de ringer til mig vis der er problemer og jeg har forsøgt på andre pc.er at oplode billeder uden hel, der vor jeg kan se fejlen er på hihi4alls server jeg kan oplude alle andre stedre og jeg bruger XP Pro og før Win 98 SE og hade de samme problemer og har købt nyt indmad for et halvt år siden.
|
|
|
Der er tilsyneladende et eller andet der kikser på de computere du har lavet - der er ingen fejl på Hifi4all´s server på den front, og som du burde have opdaget, er der stort set ikke andre der har problemer, og er der endelig et, plejer det som regel at være på brugerens egen computer, problemet skal findes. Anti-virus og pop-up stopper-programmerne er bare et sted det kan gå galt, Active-X og cookies er et andet!
Ud af de 36 computere, jeg samlede og satte op for folk sidste år, er der ikke en eneste der ikke har kunnet bl.a. uploade billeder, både hertil og andre steder. Fordi man installerer computere osv. for folk, betyder desværre ikke at man ikke kan overse noget eller lave fejl, og der er en fejl et eller andet sted - det er så sikkert som amen i kirken! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
:-):-) skrev:
Krog skrev:
|
|
|
Hrj igen !
|
|
|
Der er tilsyneladende et eller andet der kikser på de computere du har lavet - Det gæller også de pc´er jeg ikke har rørt ved som er sat op fra forbrikkens side og fra arbejdet kan jeg heller ikke jeg har på fornemelsen at serveren på hifi4all ikke vil godkenne mig når jeg vil oplode, jeg har variabel ipadresse. der er ingen fejl på Hifi4all´s server på den front, og som du burde have opdaget, er der stort set ikke andre der har problemer, og er der endelig et, plejer det som regel at være på brugerens egen computer, problemet skal findes. Anti-virus og pop-up stopper-programmerne er bare et sted det kan gå galt, Active-X og cookies er et andet!
Ud af de 36 computere, jeg samlede og satte op for folk sidste år, er der ikke en eneste der ikke har kunnet bl.a. uploade billeder, både hertil og andre steder. Fordi man installerer computere osv. for folk, betyder desværre ikke at man ikke kan overse noget eller lave fejl, og der er en fejl et eller andet sted - det er så sikkert som amen i kirken! |
|
|
|
| Til top |
|
| |