| Forfatter |
|
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 24 Juni 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle i vidende mennesker.
Skulle gerne bruge lidt hjælp , da jeg er gået helt i stå..Har to forstærkere "på hånden".En Accuphase E-205 og en Primare A10. Skal tilsluttes to stk JBL 4412 (som godt kunne bruge lidt mere output i bassen)..Kan ikke lytte til forstærkerne da jeg skal ha` dem tilsendt med den kære pakkepost.Så nu er det store spørgsmål , nogen der har erfaringer / ved noget om / for & imod..ALLE indlæg takkes og bukkes der for ! :))Har kun råd til den ene af dem og prisen er ca den samme.De er brugte.
Med venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 24 Juni 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kender jeg ikke til accuphasen, men jeg kender primaren og den ville jeg holde langt væk fra en JBL højttaler, medmindre du er fan af øreskæringer for alle pengene.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 Juni 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det er ikke utænkeligt at Accuphase´n er for gammel - E-205 er fra 1986-1990. Eftersyn på ladelytterne kan muligvis være tiltrængt, men det er dog en stabil konstruktion som har ry for at levere vellyd til ret beskedne priser!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 03:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så koster det vel en million milliard af skifte lytter i en Accuphase ?
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 03:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh har set på nyere Accuphase og vellyd til ret beskedne priser kan ikke genkendes ! :))
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
|
Øhhh har set på nyere Accuphase og vellyd til ret beskedne priser kan ikke genkendes ! :))
|
|
|
E-205 og deslige kan findes til billige penge, og eftersom de også spiller ret fornuftigt, er det jo vellyd til beskedne penge.
Jeg tror ikke at ladelytterne koster så meget at skifte, men det kan selvfølgelig undersøges! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 27 Juni 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du Behøver ikke bekymrer dig om alderen på Accuphasen, jeg hører på en E-303, og de blev lavet fra 1978 - 1983, og den spiller bare kanont godt, som man kan forvente af en Accuphase  __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
Mit Setup: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
|
| Til top |
|
| |
Bundgård Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 27 Juni 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
|
Så koster det vel en million milliard af skifte lytter i en Accuphase ?
|
|
|
Kender en der fik skiftet ladelytter i et sæt Accuphase M60 monoblokke for et par år siden. Han gav omkring 1500 kr. Nu er de monoblokke vist nok ret gamle, så måske gælder der andre priser i dit tilfælde.
|
| Til top |
|
| |