| Sendt: 15 April 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik forleden Nils Lofgren: Live tilsendt fra cdskiven. Putter den i cdafspilleren, en sony scd 555, som forgæves prøver at læse tocén. Efter laang tid prøver jeg at stoppe læsningen, men maskinen modtager ikke kommandoer- play, stop, eject o.s.v.- mens den er ved at læse. Et øjeblik frygtede jeg, at Nils havde taget permanent ophold i min maskine, men heldigvis kan man slukke for strømmen. Når man igen tænder, kan man nå at åbne skuffen, inden maskinen giver sig til at læse.
Jeg prøver igen at slukke maskinen, tænder og putter Nils i, med samme resultat. Jeg har aldrig været ude for dette før, og maskinen afspiller alle mine andre cdér problemfrit.
Efter aftale med cdskiven sendte jeg cdén tilbage, hvorpå sekretæren ringede og fortalte, at nu sad hun da og hørte nils lofgren. Om ikke min cdafspiller havde det lidt dårligt? Hun troede ikke det ville hjælpe at bestille en ny, da den sikkert ville opføre sig på samme måde i min sony. Jeg vil jo gerne have den skive, så jeg syntes jo nok, der skulle prøves med en anden, så jeg får en ny om et stykke tid.
Har andre været ude for noget tilsvarende? Nogen bud på en forklaring? Jeg prøvede den ikke på nogen af de andre cdafspillere i huset, for skal jeg have den skive, skal den da kunne spilles på mit anlæg.
mvh Thomas
|