Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
Nyeste version af NV DVD er i hvert fald ikke ringe.
http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html
<>function PrivoxyWindowOpen(a, b, c){return(window.open(a, b, c));}
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
per_zk skrev:
TheaterTek er en af de afspillere, der skulle byde på bedste billedkvalitet. Specielt i den nye v2.1.1.
TheaterTek benytter Nvidias NV DVD som MPEG2 decoder.
Denne kan også købes seperat og bruges sammen med fx Zoom Player eller MediaPlayerClassic (freeware).
<>function PrivoxyWindowOpen(a, b, c){return(window.open(a, b, c));}
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum