| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe det har du selvfølgelig ret i.
Har grafikkortet (og dets udgang) noget at sige i forhold til billedkvaliteten på fjernsynet?
Det er et LG Flatron og det er fyldt med fedtede fingre og bliver sikkert ved med at være det ... og så har det stået tændt 20 timer i døgnet de sidste fire år.
Fjernsynet har scartstik ...
Billigt er jo relativt ... men kan det fås for få 100 kroner er det jo fint.
Det er i øvrigt et gigabyte GA-8VM533 bundkort ... har anboard skærmkort.
ras
|