Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 20:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denon dvd 2910-3910 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
larsen®
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 Oktober 2004 kl. 07:01 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har lige købt den nye Denon 3910 til 9995 kr Men der er jo også en som hedder 2910 til 5995 kr

Det er jo 4000 kr man betaler mere måske for ingen ting..*s*

Er der nogen som ved om der virkelig er så meget forskæld på de to modeler

Ved kun at den gammel 2900 var kanon go, Så hvis der er nogen som ved noget eller kan hjælpe mig, så kom enlig med jers svar.

Mvh Jan

Til top Vis larsen®'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsen®

Bender
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Oktober 2004 kl. 07:30 | IP-adresse registreret  

Tillykke med afspilleren  Clap

Jeg mener ikke du betaler for ingenting.

På lydsiden tror jeg ikke der er meget der adskiller 2900, 2910 og 3910.  

Ud fra specifikationerne så synes jeg det lyder til at der er lagt meget arbejde i billedbehandlingen og det er nok der du vil kunne se forbedringer ved sammenligning. Det skal dog siges at jeg endnu ikke har haft lejlighed til at se den nye 3910 og 2910 kommer først om en månedstid, men jeg har selv en 2900 og er meget tilfreds.

Men summa summarum... Jeg mener ikke du skal bekymre dig og hvis jeg stod i samme situation så ville jeg nok hellere give de ekstra 4000, for ellers ville bekymringen være om det nu var dumt ikke at give de ekstra penge LOL (og det er værre)

Håber du skriver hvad du synes om den (Lyd og billede)...

Til top Vis Bender's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bender

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Oktober 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der siden dette indlæg har haft tid til at kigge på de to modeller. Jeg overvejer selv en af disse og vil da også meget gerne høre lidt mere om hvad man rent faktisk får for de 4000kr mere som 3910 koster sammenlignet med 2910.

DVD afspilleren skal erstatte en Denon DVD 2200, da denne ikke har DVI og sidde på en Sanyo PLV-Z2. Pt. kører jeg med et profigold component kabel til ca. 500kr.
Hvor stor er forskellen egentlig? Bare kom med jeres erfaringer   Synes jo ikke rigtigt der er en grund til at vælge den dyre model, hvis jeg alligevel ikke kan se forskel på min Z2'er

Hvis nogen kan anbefale et DVI kabel til samme setup(10meter+) hører jeg også gerne nærmere.

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 23 Oktober 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

tjek. http://denon.de/site/frames_main.php?main=prod&ver=& MID=3&sub=1&action=detail&Pid=140

og http://denon.de/site/frames_main.php?main=prod&ver=& MID=3&sub=1&action=detail&Pid=142

Så kan du sammenligne de to produkter. prøv at se "ansichten" så kan du se hvad de gemmer under hjelmen.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at 3910 er bedre end 2910. Prøv for sjov at sammenligne med DVD A11. Den er der gods i.

MVH WRONG

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2004 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

tjek. http://denon.de/site/frames_main.php?main=prod&ver=& MID=3&sub=1&action=detail&Pid=140

og http://denon.de/site/frames_main.php?main=prod&ver=& MID=3&sub=1&action=detail&Pid=142

Så kan du sammenligne de to produkter. prøv at se "ansichten" så kan du se hvad de gemmer under hjelmen.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at 3910 er bedre end 3910. Prøv for sjov at sammenligne med DVD A11. Den er der gods i.

MVH WRONG

Hey Wrong

Tak for svaret, jeg er skam heller ikke i tvivl om at 3910 er bedre afspiller end 2910, spørgsmålet gik mere på om hvorvidt den rent faktisk ville performe bedre på min Sanyo Z2 og jeg søgte derfor nogle konkrete erfaringer.
Som jeg ser det, er der jo ingen grund til at købe en afspiller til 10.000kr, hvis forskellen på modellen til 6.000kr ikke kan ses på det udstyr jeg kobler den på.

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 23 Oktober 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Så skal du ind og se hvad forskellen er på de prossesorer der sidder i videodelen. Hvis det er de samme komponenter tvivler jeg på der er den store forskel. Men da de to modeller ikke er opbygget helt ens vil der nok under alle omstændigheder være forskel. Også på din Z2er. Spørgsmålet er bare om det er de ekstra kroner værd?

MVH WRONG

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2004 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Spørgsmålet er bare om det er de ekstra kroner værd?

jeps, det er jo lige det

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes