Sendt: 21 Maj 2025 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg har for nyligt købt en defekt BeoLab 2 – og det viser sig desværre, at jeg er blevet snydt af sælgeren, som ikke oplyste om omfanget af skaden. Det er selvfølgelig surt, men nu står jeg med spørgsmålet: skal jeg få den repareret, eller skal jeg kaste mig over en anden (måske nyere og bedre) subwoofer?
Jeg har fået et prisoverslag på reparationen: ca. 5.000 kr. (jeg har alleree brugt 5000 på at købe den) Det virker umiddelbart ret pebret i forhold til, hvad en brugt og fungerende BeoLab 2 ellers koster – og jeg er i tvivl om det er pengene værd.
Derfor vil jeg høre jer:
1. Kender nogen herinde et godt og pålideligt værksted/person, som kan kigge på en BeoLab 2 – måske billigere end ovenstående?
2. Er der nogen, der selv har erfaring med reparation af BeoLab 2 og vil dele lidt indsigt?
3. Ville I selv ofre 5.000 kr. på at få den op at køre, eller ville I gå efter en anden subwoofer – og i så fald hvilken?
Mit setup er primært B&O, men jeg er åben for alternativer – også fra andre mærker – så længe det spiller godt og kan integreres fornuftigt.
Tak på forhånd – al hjælp og input modtages med stor taknemmelighed
|