Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. februar 2025 | 16:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Emner som slettes? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Panerai
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2016
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2025 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Kære forum

Hvorfor slettes indlæg bare, selvom de er lovlige jf. topic? - roste min hjælp fra Dan og anmeldte det derfor i rette forum, men
så er indlægget væk! - han bruger endda tilbudssiden.

Forstår der er stærke meninger hos ejeren af siden, men hvorfor ikke drive en side for brugerne? Det samme er gældende når
der næsten i hvert anden indlæg, opstår drejninger hvor tråde kører af sporet - ofte af de/den samme…..

Kan forummet ikke bare være for alle, hvor man kan udveksle ting og huske at ikke alle er super hifi vidende……. Men egentlig
bare gerne vil have hjælp, samt dele egne erfaringer. Nu skræmmer man og sletter uden at fortælle noget, hvilket er meget lidt
inkluderende.

Tak, Torben - en uvidende hifi nørd, som bare gerne vil have hjælp af den store vidensbank der er på hifi4all….

Til top Vis Panerai's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Panerai

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2025 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Emner slettes ikke bare...

Og efter at en anden læser provokerende havde lagt en anden tråd op om at en anden kæde/forhandler også leverede god service, så understregede det blot behovet for retningslinjer på en side som Hifi4all. Hvis vi alle bare opførte os ordentligt, så var der slet ikke behov for det...

Forummet SKAL være reklamefrit, så man aldrig er i tvivl om bevæggrunden fra personen som skriver.

Og det er fint, at du vil dele din oplevelse med andre, og jeg er 100% enig med dig i dit udsagn. Problemet er bare, at hvis du må så må alle andre også. Og i dette tilfælde var jeg lidt længe om at fjerne den velmente reklame... helt og aldeles min fejl!

Tråden lukkes, da retningslinjerne for Hifi4all ikke er til debat...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes