Sendt: 15 Juni 2024 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens. Jeg har
spurgt om anbefalinger flere steder men det er ikke gået så godt. Jeg leder efter en 10" subwoofer til mine Adam T5V
studiehøjttalere. Deres matchende T10S subwoofer har en irriterende standby funktion som gør at den ikke duer.
Mit budget er på maks 3500 kr.
Jeg har den nye SMSL DO100 Pro DAC som understøtter XLR kabler, som er foretrukket.
Selve wooferen skal ikke sidde på bunden, da jeg bor på anden sal og ikke vil larme mere end nødvendigt for dem der bor nedenunder.
Min stue er ikke ret stor.
En variabel crossover frekvens på mindst 80-120 Hz ville være fedt.
Jeg er mest af alt interesseret i en nøjagtig og flad frekvens respons ned til 27 Hz. Den behøver ikke at gå helt ned til 20 Hz, det er helt fint
med 25-27 Hz.
Den behøver ikke at kunne spille højt, og jeg vil ikke have at den "farver" lyden ret meget - studieudstyr er foretrukket.
Jeg fik anbefalet Speedwoofer 10e og Kali Audio WS-6.2 som jeg synes så gode ud, men jeg kan ikke finde nogen som sælger
Speedwooferen i Denmark, og WS-6.2eren koster 4500 med dansk moms hvilket er for dyrt. Det gælder også SVS SB1000 Pro, den ser god
ud men den er for dyr her i Danmark. Det er lidt surt at ting fra USA koster så meget mere her.
Hvad ville I anbefale?
|