Sendt: 07 Februar 2024 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kloge mennesker, For et lille års tid siden købte jeg min første rør-baserede DAC, en 0.1x fra britiske Audio Note efter at have lyttet til den hos forhandleren. For at finansiere køb af en rørbaseret RIAA besluttede jeg mig for at sælge den. Det har jeg lidt fortrudt. En begrænsning ved den var, at røret (af typen 6111WA) er fastloddet i modsætning til længere oppe i serien, hvor de kan skiftes. Det var jeg ikke helt klar over, da jeg købte den. Så nu er jagten gået ind på en afløser. Jeg har læst meget godt om Abbas (Esoteric) Audio, som på papiret vækker mindelser om Audio Notes sager, men til meget lavere priser. I diverse tråde ser man også, at der er problemer med samlekvaliteten. Hvilket leder til mit spørgsmål. Hvordan vil I vurdere kvaliteten i denne. Konkrete erfaringer med andre modeller vil jeg også meget gerne høre om. Vil også gerne høre andre inputs - måske noget mere seriefremstillet uden at det bliver kedeligt. Og egentlig også gerne noget med et ensretterrør i designet. Takker på forhånd __________________ -- Kasper Bergholt
|