Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 23:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Injurier på Hifi2you! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 28 Maj 2023 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  

Indehaveren af forummet Hifi2you, skriver på sin side at jeg skulle have kommet med trusler om vold. Det er ikke korrekt!

Jeg kan forstå, at han føler at en udtalelse om at mødes "face to face" var en trussel om vold. Det kan jeg på det stærkeste afkræfte.

Vedkommende har i lang tid ført smædekampagne mod mig på sin side, og jeg har ladet det være. Men at komme med injurier om, at jeg har truet ham med vold kan jeg ikke lade stå hen.

Til trods hvad nogen må tænke om min måde at køre Hifi4all på, så er jeg pacifist af natur, og har aldrig lagt hånd på en anden person.

Jeg har opfordret indehaveren til at fjerne det fra sin side, men det vil han ikke.

Derfor dette dementi.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 29 Maj 2023 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Desværre fortsætter han på sin egen side, og fejlciterer vores korrespondance...

Og igen vil jeg gerne understrege, at jeg ikke truer nogen med vold!

Her er mailen fra ham der fik sat begrebet "face to face" i gang, og han startede selv:



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 29 Maj 2023 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Det ligger mig normalt meget fjernt, at føre en dialog på denne måde, men som sagt er påstanden om at jeg truer med vold mere end jeg kan acceptere!

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 12 Juli 2023 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Jeg må desværre igen tage bladet fra munden, og tage stærk afstand fra ordene der kommer fra indehaveren af Hifi2you...

Trods en lang og ikke altid konstruktiv dialog så er det trods alt lykkedes, at opnå et fornuftig resultat med indehaveren af Hifi2you om, ikke at overtræde persondataloven og copyright, når han i sin iver hænger Hifi4all, undertegnede og andre brugere ud på sin hjemmeside.

Jeg har desværre måtte melde Hifi2you til datatilsynet, og måtte true med en stævning om copyright. Det er ikke noget jeg normalt gør, langt fra... men personen bag Hifi2you er så rabiat i sin gøren og laden uden hensyn til andre, at jeg fandt det nødvendigt.

Indehaveren af Hifi2you har uden tvivl en stærk retfærdighedsfølelse, og har sin mening om min måde at drive Hifi4all på. Men det retfærdiggører ikke hans måde at angribe det på!

Jeg beklager, at I skal være vidne til dette

Edit: Da mit navn og skærmbilleder fra Hifi4all er fjernet fra Hifi2you, anser jeg sagen som afsluttet.

Og som et lille plaster på såret vil jeg gerne undskylde, hvis indehaveren af Hifi2you føler sig krænket over undertegnedes måde at køre hifi4all på...



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes