Sendt: 16 September 2023 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til JBLPro for de fine - og ærlige - ord... 
Vedr. sibilance, så er det absolut afhængig af indspilningerne, og jeg har masser af gode indspilninger hvor dette ikke kommer frem. Men ingen tvivl om at mine højtalere er til den "direkte" side klangmæssigt og det betyder, at de ikke skjuler noget i indspilningerne... det er det jeg mener med, at mine højtalere ikke er for alle.
Og ja, hvis lydtrykket er for højt, så komprimeres lyden hørbart... men nu var "Hi' Lilli Hi' Lo" med Rickie Lee Jones også helt ekstremt. Med almindelig "daglig" musik er det slet ikke et problem. De er i kategorien "små" højtalere, så fysikken sætter sine begrænsninger. Især på bassen, men til det meste musik savner man ikke noget... vi fik sat et nummer (Way down deep) med Jennifer Warnes på, og der blev vi begge lidt overraskede over mængden af bas - muligvis fordi Roomgain lige præcis blev ramt?! 
Men tak for besøget, hvilket jeg sætter meget stor pris på, at du tog dig tid til! Og ja, vi er begge to meget flinke i virkeligheden  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|