Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 02:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Drejbart højttalerophæng (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gabetta
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Februar 2014
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 353
Sendt: 07 Marts 2023 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

I min lille hjemmebiograf har jeg en side (bipol) højttaler der uheldigvis sidder foran et vindue. P.t er det monteret med nogle klodser træ som er skruet fast oven over vinduet og så går højttaleren ned foran vinduet.

Jeg kunne godt tænke mig et ophæng der kan det samme som de her tv-ophæng hvor man ikke kun kan dreje tv'et men også sideforskubbe det, altså med to arme der drejer om hinanden. Så vil jeg kunne dreje højttaleren til siden når jeg skal til vinduet, og ophænget kan fastgøres også til siden. Bedst ville det så være med en hylde som højttaleren kan stå på, men p.t hænger den i nogle huller så det kan den vel også fremover.

Men... Findes sådan et ophæng overhovedet? Jeg har ikke umiddelbart haft held med mine søgninger.

__________________
Dagens (sørgelige) griner er når man mener at ens tilværelse bliver bedre af at gøre grin med andre
Til top Vis gabetta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gabetta
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes