Sendt: 21 Oktober 2021 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Sjovt Thor...
Akkurat samme hér
Trådløst tastatur og mus på sofabordet.
Panasonics allesidste 55" plasma før de stoppede. Med Pioneers Kuro-sort,
3D briller en masse, for 2000,- kr.
Erstattede min G-11, som ikke kunne ta´ en kanal overhovedet på tuneren.
Nu med boxerkort i TV´et, og film via PC/HDMI, lyd ud separat over anlæg, Netflix & HBO.
Hva´ ska´ man mere??
Intet kommer i nærheden af plasma. Næste i rækken er OLED |
|
|
Hehe.... hvis det virker og man nyder resultatet..... jammen så er den jo i vinkel Og selvfølgelig skal anlægget ind over.... jeg nyder at se film, serier, osv med god lyd.... gode højttalere forsvinder i lydbilledet og man fordyber sig i billedet Mit er et P50VT20E også med 3D... har dog smidt brillerne ud... virker ok,men får det ikke brugt. Det jeg nyder er sortniveauet og at det lige præcis har en balance af kvalitet og ikke alt for afslørende til at hverken youtube eller lignende bliver trælse pga en halvdårlig optagelse. Syntes faktisk lidt at nogle LED'er virker lidt mere afslørende for fejl end plasma... men det er nok bare fordi jeg syntes min plasma er fed Skal også lige siges at mine 4 blæsere i tv'et er dæmpet af tidligere ejer og jeg har skiftet et par kondesatore,som ellers gjorde at det summede lidt for højt i lysere scener.... igen ikke noget alle gider at rodde med.
Samsung laver flotte tv.... men det skal være OLED næste gang... det der sortniveau er bare federe
|