Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 11:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Er det et røverkøb? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6250
Sendt: 21 Oktober 2021 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Sjovt Thor...
Akkurat samme hér
Trådløst tastatur og mus på sofabordet.
Panasonics allesidste 55" plasma før de stoppede. Med Pioneers Kuro-sort,
3D briller en masse, for 2000,- kr.
Erstattede min G-11, som ikke kunne ta´ en kanal overhovedet på tuneren.
Nu med boxerkort i TV´et, og film via PC/HDMI, lyd ud separat over anlæg, Netflix & HBO.
Hva´ ska´ man mere??
Intet kommer i nærheden af plasma. Næste i rækken er OLED

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Søren Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 418
Sendt: 21 Oktober 2021 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

OleOle skrev:
Søren Andersen skrev:
Jeg ville nok købe en Samsung eller Sony hvis det var mig der skulle købe nyt tv og huske det vigtigste er
at få kalibreret
billedet


Øh, hvis man kigger efter bedst mulige billedkvalitet, så kigger man på OLED. Så hjælper det ikke at foreslå Samsung, som ikke laver OLED-TV (endnu).


Jeg syntes nu billedkvaliteten på Samsung er lige så god som på LG, så hvis jeg forslår en Samsung så er det jo det jeg gør, uagtet du syntes LG er at
fortrække.

__________________
Vh. Søren
Til top Vis Søren Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren Andersen
 
kevin123
Branchemedlem
Branchemedlem

Medarb. - Computersalg.dk

Bruger siden: 09 April 2016
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 21 Oktober 2021 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

OleOle skrev:
kevin123 skrev:
Det du skal kigge på ved nyt tv køb , er hvor hurtigt at det opdatere , der bliver solgt mange store
fladskærme til meget små penge
, men de
opdatere kun ved 60hz , og selvom de lover kniv skarpe billede , vil det hakke ved høj opløsning.

Kig efter et 120 hz tv og det skal have stor lyst styrke målt ved nits , de billige tv ligger omkring 350 nits og det er ikke meget . Man skal over
1000 nits , så spiller det maks , man kan ikke udnytte hdr 10 ved et tv med lavt nits . Der skal man over 800 nits.


Med de udtalelser du kommer med, omkring TV, så tænker jeg at du ikke skal komme med gode råd.....!


Så må du jo mod argmenter , hvis du mene du er så klog , du ved måske mere om nits og opdaterings hastighed på fladskærme.
Til top Vis kevin123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kevin123
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 21 Oktober 2021 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Boydk skrev:
Sjovt Thor...
Akkurat samme hér
Trådløst tastatur og mus på sofabordet.
Panasonics allesidste 55" plasma før de stoppede. Med Pioneers Kuro-sort,
3D briller en masse, for 2000,- kr.
Erstattede min G-11, som ikke kunne ta´ en kanal overhovedet på tuneren.
Nu med boxerkort i TV´et, og film via PC/HDMI, lyd ud separat over anlæg, Netflix & HBO.
Hva´ ska´ man mere??
Intet kommer i nærheden af plasma. Næste i rækken er OLED


Hehe.... hvis det virker og man nyder resultatet..... jammen så er den jo i vinkel
Og selvfølgelig skal anlægget ind over.... jeg nyder at se film, serier, osv med god lyd.... gode højttalere forsvinder i lydbilledet og man fordyber sig i billedet
Mit er et P50VT20E også med 3D... har dog smidt brillerne ud... virker ok,men får det ikke brugt. Det jeg nyder er sortniveauet og at det lige præcis har en balance af kvalitet og ikke alt for afslørende til at hverken youtube eller lignende bliver trælse pga en halvdårlig optagelse.
Syntes faktisk lidt at nogle LED'er virker lidt mere afslørende for fejl end plasma... men det er nok bare fordi jeg syntes min plasma er fed
Skal også lige siges at mine 4 blæsere i tv'et er dæmpet af tidligere ejer og jeg har skiftet et par kondesatore,som ellers gjorde at det summede lidt for højt i lysere scener.... igen ikke noget alle gider at rodde med.

Samsung laver flotte tv.... men det skal være OLED næste gang... det der sortniveau er bare federe
Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes