Sendt: 27 Februar 2021 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er selv teleingeniør med over 30 års erhvervserfaring, såvel i små lokale danske som store internationale virksomheder, og når du laver et produkt i større serier, ved du godt, at der vil komme en del tilbage, der skal kunne serviceres. Jeg har derfor ikke kendskab til noget bare moderat professionelt firma, der ikke har udarbejdet en servicemanual af en eller anden slags til deres produkter. Og kredsløbsdiagrammer er forudsætningen for at kunne lave produktet....
Retro - tja, jeg er også ved at renovere en gammel Sony STR-6800 receiver (som jeg dog IKKE kunne finde på at modde! Andet end at indsætte et par LED'er til erstatning for de pærer, der ikke længere kan skaffes.... :-) Og ja, selv om jeg ikke er den første ejer, så kan jeg skam godt huske at have stået og kigget på modelserien i butikkerne :-)
Hvad angår DP-500's buggy firmware - ja, der kan jeg kun give dig ret. På det punkt har jeg altid følt den var en skamplet på det danske renomme for kvalitet. Maskinens potentiel blev aldrig bare tilnærmelsesvist indfriet....
|