Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 23:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Support hos Tidal! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DIYLars
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 November 2011
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 247
Sendt: 11 Februar 2021 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har det lille problem, at jeg ikke kan få lov til at opdatere mine betalingsdetaljer hos TIDAL, efter jeg har fået nyt VISA-kort. Jeg har prøvet de forslag der er at finde på deres hjemmeside - herunder at få banken til at kontrollere for eventuelle betalingsrestriktioner knyttet til kort eller konto - de melder at alt er OK.

Så starter det sjove: Man prøver at skrive til deres support. De bruger 2-3 dage på at returnere et autogenereret robotsvar, der kun indeholder de samme råd, man i forvejen selv kan læse på deres hjemmeside. De repeterer gerne rådene, på trods af at man i rimelig klar tekst, har beskrevet at man uden held har prøvet disse muligheder. I min sidste mail til dem, skrev jeg i et mere blomstrende ordvalg, i håb om, at robotten gav op og sendte mailen videre til et menneske. Det hjalp dog heller ikke.

Så søgte jeg lidt på nettet; det stod hurtigt klart at andre der har prøvet at få support også gav op - der er ikke nogen mennesker eller reel hjælp i den anden ende. Problemerne var bl.a. det samme som mit, opkrævning af betaling i den gratis trial periode, hackede konti, konti der ikke kunne tilgås, dobbeltopkrævninger for en periode osv. Der er åbenbart ikke mange mennesker, der oplever disse problemer, for så havde kritikken været langt mere massiv.

Men! Overvej det grundigt inden du vælger at sende dine penge i TIDAL's retning. Er der nogen her i forum, der er lykkedes med at få kommunikation med menneske hos TIDAL? Hvordan? For mit vedkommende, er problemet "kun" at jeg så kan vælge at lave en ny konto hos dem og starte forfra med favoritter, playlister, feeds osv. og håbe på, at det ikke bliver det samme, når jeg skal have nyt kort igen om 3 år.

Men, hvordan kan de af HiFi-verdenens producenter, der pryder deres brand med MQA-logoet, leve med så elendig (ikke eksisterende) service, fra den eneste MQA-udbyder? Hvilke streaming-alternativer findes der, som udbyder CD- eller højere opløsning? (OG: Nu skal dette IKKE dreje sig om lydkvaliteten af MQA)

Til top Vis DIYLars's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DIYLars
 
kimC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 675
Sendt: 11 Februar 2021 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Tidal og Qobuz er vist de bedste muligheder, hvis det vigtigste er lydkvalitet.

Jeg betaler alle mine abonnementer med PayPal. Så skal der kun skiftes
kortoplysninger et enkelt sted 🙃
Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC
 
HOLM Acoustics
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Soundboks

Bruger siden: 18 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 11 Februar 2021 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Jeg stod med samme problem og panikkede over forestående tab af playlister. Jeg endte op med at betale via apple med 30%
fee til apple undervejs. Jeg har fornyligt skiftet tidal profil og betaler via paypal. Playlister flyttede jeg med 100% sucess med
soundiiz.com service. Det kostede ca 45 kroner, som jeg synes var givet godt ud i forhold til den tid jeg sparede. Support er en
by i rusland hos Tidal. Det er det desværre de fleste steder efterhånden :-( Ud over support er jeg rigtig glad for at bruge tidal
primært via roon, men også en del via tidal app på ipad. Jeg har ikke haft et udfald eller stop i det sidste år.
Til top Vis HOLM Acoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLM Acoustics
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3517
Sendt: 12 Februar 2021 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Hej, har kommunikeret med Tidal flere gange, men dette via deres Facebook side. Ved ikke om du har været den vej igennem?
Mvh

__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes