Bruger siden: 03 Februar 2015 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1037
Sendt: 22 December 2018 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
Undrer mig over, hvordan du vil få 65"érn ind i det rum?Og selv være det? For mig at se vil Atmos være ret ligegyldigt i så lille et
rum. Men prøv det af? Køb en masse ens små speakers og du er hjemme.....
Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
Sendt: 31 Januar 2019 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
En Atmos bif på 6kvm tænker jeg bliver utrolig svært hvis ikke det hele skal mudrer sammen desværre... Tror ikke det er en løsning du vil blive
glad for.
Her er lidt inspiration men jeg havde 12-14kvm hvilket stadig er meget småt til en Atmos bio og det tog alverdens tid at få alle tingene kalibreret
ordenligt.
https://forum.recordere.dk/green-atmos-cinema_topic137873.ht ml
Hvis jeg var dig ville jeg købe et meget lille 5.1 setup og se hvor langt du kommer
Bruger siden: 30 Marts 2017 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 16 Februar 2019 kl. 05:25 | IP-adresse registreret
jeg tror også jeg "bare" starter ud med at lave 5.1 ville også meget heller hav atmos i stuen igen men der er jo naboer :/ min stu ligger lige op til deres og så har de for at gøre mit liv meget sjover udleget et rum ved siiden af så der bor en 18 cm fra mig .. ;/
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum