Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 16:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Er du en tøffelhelt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Spørgsmålet: hvem bestemmer hvordan DIT anlæg skal se ud
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
33 [89,19%]
2 [5,41%]
2 [5,41%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2607
Sendt: 18 August 2017 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

så alle i tøffelhelte, hvem bestemmer hjemme ved jer??

så må vi se hvor mange MÆND, der er her inde eller om de fleste er tøffelhelte.


 hjemme ved mig, har hun intet at sige, men hensyn til mit anlæg og hun kommer heller ikke til det



__________________
jeg kan ikke få nok membranareal
Til top Vis lille_smed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille_smed
 
Kaj.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2014
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2703
Sendt: 19 August 2017 kl. 07:48 | IP-adresse registreret  

Med udgangspunkt i oplægget og dets samlede ordlyd er resultatet givet på forhånd. For hvem er mand nok til at stå frem og erkende det anderledes end man selvstændigt - uden indblanding - træffer sit valg? Jeg opfatter afstemningen, som et behov for støtte til at træffe selvstændige beslutninger. Herunder vigtigheden i at involvere sin bedre halvdel i den udstrækning det måtte være nødvendig i sammenhængen.

Valgsedlens ordlyd minder i mistænkelig grad om en omskrevet version af en, brugt i en diktaturstat, hvor der ikke åbnes for oppositionen.
Til top Vis Kaj.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaj. Besøg Kaj.'s Websted
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 19 August 2017 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

"Tøffelhelt"..? Nå da... vi kalder det at give plads og rum til hinanden... At jeg så fylder mest, i rummene Tja... "My Luck"... Men det gør da
absolut ikke hende til en tøffeltheltinde...

God lørdag
Mvh
Birger
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
LarsTThomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2017
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 40
Sendt: 19 August 2017 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Hmmmm er det ikke lidt det samme som "Alle mænd tisser i brusekabinen, men ingen vil indrømme det når konen spørger"
Til top Vis LarsTThomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsTThomsen
 
MSG1979
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 646
Sendt: 19 August 2017 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har aldrig og kommer aldrig til at forstå indlæg som disse. Når man er to - så er tingene oftest fælles beslutninger. Hvis man
vitterligt lever i et forhold, hvor man er ude i hvem der bestemmer - og det uanset hvad emnet/området er, så bør man nok kigge
lidt indad og spørge sig selv om man burde være i det forhold.
Vend den om - hvis din kone købte husstandens bil uden at inddrage dig og efterfølgende skrev til veninderne "hvordan er det
hjemme ved jer - her i huset er det mig der køber bilen og manden har intet at sige. Er I tøffeltheltinder eller hvad?"

Til top Vis MSG1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MSG1979
 
Clausop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2012
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 19 August 2017 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Man kunne også spørge om, hvor mange der bor alene grundet konen/kæresten har kasseret én, og derfor selv bestemmer
hvordan anlægget skal se ud
Til top Vis Clausop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clausop
 
lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2607
Sendt: 19 August 2017 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

MSG1979 skrev:
Jeg har aldrig og kommer aldrig til at forstå indlæg som disse. Når man er to - så er tingene oftest fælles beslutninger. Hvis man vitterligt lever i et forhold, hvor man er ude i hvem der bestemmer - og det uanset hvad emnet/området er, så bør man nok kigge lidt indad og spørge sig selv om man burde være i det forhold. Vend den om - hvis din kone købte husstandens bil uden at inddrage dig og efterfølgende skrev til veninderne "hvordan er det hjemme ved jer - her i huset er det mig der køber bilen og manden har intet at sige. Er I tøffeltheltinder eller hvad?"


man kan jo tolke dette indlæg på flere måder, det jeg ligger lidt op til var nu mere om ens partner bestemmer over ens hobby, og at man skal spørge om lov til at have nogle store højtaler eller andet grej til at stå. uden at sin partner skal brokke sig over det.  syntes der er for mange som ikke kan få lov af sin partner til at have sin hobby uden at det skal godkendes

__________________
jeg kan ikke få nok membranareal
Til top Vis lille_smed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille_smed
 
MSG1979
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 646
Sendt: 19 August 2017 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Lige præcis det der er min pointe. Partner der brokker sig, spørge om lov, ikke få lov uden at det bliver godkendt.
Er man der, så er det i mine øjne ikke et ligeværdigt forhold. Hvis det vitterligt er så svært for nogle fruer - så finder man en anden
eller tager valget, at sådan er det, må jeg leve med. Der skal være kompromisser begge veje - og er man to, så er man også to til
at skulle kunne være samme sted - dvs der skal ikke være en "jeg bestemmer her" kamp. Jeg kunne fx aldrig finde på at smide
noget ind, som kæresten ikke kan fordrage - selvom jeg i realiteten gerne må, men det vil jeg ikke byde hende.
Til top Vis MSG1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MSG1979
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 19 August 2017 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Jeg så lige et videoklip på fjæsen, hvor en søn viser to bolde: Look daddy, I've got two balls!

Faren: I used to have two balls...

Sønnen: What happened?

Faren: I got married!

Det siger vist alt...



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 19 August 2017 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

MSG1979 skrev:
Lige præcis det der er min pointe. Partner der brokker sig, spørge om lov, ikke få lov uden at det bliver godkendt. Er man der, så er det i mine øjne ikke et ligeværdigt forhold. Hvis det vitterligt er så svært for nogle fruer - så finder man en anden eller tager valget, at sådan er det, må jeg leve med. Der skal være kompromisser begge veje - og er man to, så er man også to til at skulle kunne være samme sted - dvs der skal ikke være en "jeg bestemmer her" kamp. Jeg kunne fx aldrig finde på at smide noget ind, som kæresten ikke kan fordrage - selvom jeg i realiteten gerne må, men det vil jeg ikke byde hende.

Og så findes der kvinder, som permanent er i en tilstand af Ultra-PMS , og det skal gå ud over manden. Parterapi?... bare send kvinden afsted!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Justin Case
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2015
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 271
Sendt: 19 August 2017 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

PMS kan jo dække både præmenstruel, perimenstruel og postmenstruel - altså både før under og efter

Desværre ønsker en del kvinder at lave manden om, når først han er indfanget. Nogen har en drøm om at styre verdens mægtigste mænd (Clinton) f.eks via seksuelle ydelser -andre drømmer om at tæmme et monster (voldspsykopater o. lign). Og atter andre vil redde fortabte mænd (drukkenbolte, narkovrag osv)
Nogle kvinder har åbenbart brug for at blive "sat på plads" en gang i mellem. De mister ligefrem respekten for manden, hvis han føjer dem i et og alt. I dag har mange seksuelle problemer i parforholdet, fordi vi hele tiden får tudet ørerene fulde om ligestilling. Den seksuelle spænding går tabt i forholdet. Flere og flere mænd blive impotente.

Manden skal holde fast i sin maskulinitet . og ikke blive til en kælling.

MHT hifi-entusiaster: Der er jo nok flest af disse blandt mænd - og mange af disse er villige til at ofre meget på æstetikkens alter, hvis man til gengæld får fremragende lyd. Kvinder har ikke rigtig samme forhold til lyd.
Kvinden bør lade manden have sit hifi, når hun ser hvor stor glæde det bringer ham. Eller også må hun jo byde ham på noget, der kan hamle op hifi-glæden
   
Til top Vis Justin Case's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Justin Case
 
mh67
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2011
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 63
Sendt: 19 August 2017 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Jeg synes jævnligt, at der er indlæg som omhandler kone venligt anlæg. Og det er ikke kvinderne, som skriver . Jeg har en meget forstående
kone, og kan slet ikke forholde mig til problematikken. Jeg bliver sku lidt irreteret, når jeg læser disse indlæg.
Til top Vis mh67's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mh67
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 19 August 2017 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Bil, børn og bolig skal man være enige om ikke andet
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
hullevad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 627
Sendt: 19 August 2017 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Hvis man forholdsmæssigt deles om økonomien, så begge parter har ens "lommepenge" er det vel noget man selv kan råde over.
Hun tasker og sko, han pickupper og store højttalere. Sådan har vi udelukket uenigheder de sidste 30 år.
Nogen mænd vil nok hyle, hvis de tjener meget mere end konen. Fred med det! For så må de nøjes med "skotøjsæsker".
Til top Vis hullevad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hullevad
 
jukuluff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 410
Sendt: 20 August 2017 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Det er forholdsvis nemt at svare på i mit tilfælde, da jeg ikke har nogen kæreste ;)

Når det så er sagt, kunne jeg nok godt finde på at gøre anlægget en smule mere æstetisk at kigge på. Lige nu er der ingen af komponenterne der har samme farve. Men altså det er jo nok mere en dårlig undskyldning for at prøve noget nyt, end et potentielt hensyn   
Til top Vis jukuluff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jukuluff
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes