Sendt: 30 Marts 2016 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som var der en hemmelig portal til Diy-hifi-helvede, fik jeg et flach-back der rækker næsten 30 år tilbage. egentlig var det noget andet jeg ledte efter, men som i en anden gyserfilm, åbnede jeg et gammelt skab i kælderen hvori jeg bare forventede at finde fruens sommer/vinter tøj og en masse fotos som ikke er sat i album endu. Men under en masse gamle videobånd og tæpper, dukkede der et reelt SPØGELSE op. For 28 år siden gik jeg i gang med at bygge en rørslæde, fik viklet trafoer m.m. En test opstilling fungerede da også rigtig godt, men det skulle bygges færdigt. Og det blev den ALDRIG. Næsten glemt, formodede at de fleste dele var gået tabt og smidt væk ved en stor vandskade jeg havde i kælderen da jeg boede på Frderiksberg. Dog mente jeg at have været i gang med projektet senere, men så blev vi forældre og har flyttet et par gange siden. Billederene viser et ægte DIY-SPØGELSE fra kælderens dyb:
Det overraskende pæne og anderledes kabinet.
Og jeg var nået længere end jeg troede...
Udgangs trafoer blev ved en fejlbestilling viklet med for lav R-P-P 5KOhm, men disse vil passe perfekt til KT150, som ikke var opfundet den gang... Jeg skal i GANG.
Endnu et skelet der fortaber sig i glemslen...
exrumpyt __________________ EXRUMPYT.
|