Forfatter |
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Is there anybody out there (Pink Floyd)?
Vil høre, om en af jer forumbrugere helt tilfældigvis ejer eller skulle være i nærheden af en Pink Triangle i versionen med ac-motor og derfor har mulighed for at give mig dimensionerne på motorpulleyen?
Jeg er ved at renovere en Pink Triangle, der mangler motorpulleyen, så inden jeg starter drejebænken og forsøger at fuske mig frem til nogle dimensioner, som måske - måske ikke - vil fungere, så vil det være en stor hjælp, hvis jeg havde originaldimensionerne.
Diameteren på pulleyens anlægsflade, hvor remmen kører, kan jeg sagtens regne mig frem til - det er alle de øvrige dimensioner, jeg gerne vil kende.
Jeg har selvfølgelig også sendt en forespørgsel til The Funk Firm, som er den tidligere Pink Triangle ejers nye biks, men jeg har selv efter gentagne henvendelser ikke modtaget noget svar ...
Og nej, jeg har ingen intentioner om at konvertere til dc-motor/-drift, så den slags forslag behøver I ikke at komme med
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke noget med, at en dc motor kører i små ryk, som ac ikke gør? Er det derfor du ikke vil have disse?  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
BLund Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 August 2014 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke Arthur er særlig interesseret i Pink Issues men du kunne evt prøve at ringe til dem, de er yderst flinke folk at snakke med
du kunne også indrykke en tråd på wigwam eller pink fish, der er helt sikkert nogle der ved det
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Er der ikke noget med, at en dc motor kører i små ryk, som ac ikke gør? Er det derfor du ikke vil have disse?  |
|
|
Diskussionen ac vs. dc er taget ad nauseam - der er fordele og ulemper ved begge. Når jeg holder fast ved ac, så skyldes det i dette tilfælde, at jeg har ac-motor og - styring, og jeg har mere end rigeligt at se til i forbindelse med renoveringen, så ingen grund til samtidig at begynde at konvertere til dc-drift
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
BLund skrev:
Tror ikke Arthur er særlig interesseret i Pink Issues men du kunne evt prøve at ringe til dem, de er yderst flinke folk at snakke med
du kunne også indrykke en tråd på wigwam eller pink fish, der er helt sikkert nogle der ved det |
|
|
Nej, Det er Arthur næppe - måske er en opringning vejen frem. Om ikke andet får jeg øvet lidt telefonengelsk ... sidst det skete havde jeg fat i SME (og hvilken service, i øvrigt).
Og jeg vil helt sikkert indrykke en tråd på wigwam, pink fish og vinylengine, hvis denne tråd ikke kaster et resultat af sig
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, da der ikke umiddelbart var bid herinde, så har jeg nu efterspurgt dimensionerne på Vinylengine
Nu er det selvfølgelig også lørdag aften, hvor vi alle har travlt med at lytte til musik i stedet for at læse og skrive indlæg på HiFi4All
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 18 Oktober 2015 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tillader mig lige at genoplive tråden, da lørdag aften - nok helt efter forventning - ikke gav den store respons
Så derfor: Hvis I ejer eller skulle være i nærheden af en Pink Triangle i versionen med ac-motor og derfor har mulighed for at give mig dimensionerne på motorpulleyen, så vil det være helt fantastisk
Diameteren på pulleyens anlægsflade, hvor remmen kører, kan jeg som nævnt tidligere sagtens regne mig frem til - det er alle de øvrige ydre dimensioner, jeg gerne vil kende.
Hav en god søndag
|
Til top |
|
|