Forfatter |
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4327
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen!
Det ser endelig ud til, at weekendes strabadser er overstået. Og vi håber, at en evt. hacker har opgivet sit forehavende.
Der er desværre røget lidt data, men det skyldes at det var nødvendigt at køre en backup fra lørdag nat. Dermed er indlæg og annoncer fra KSB skrevet om søndagen desværre røget. Men det er et lille tab, set i lyset af problemernes omfang. Men jeg beklager selvfølgelig de gener der har medført.
Jeg håber, at vi kan fortsætte uden problemer nu  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
biceps Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svært at forstå hvad de åndssvage hackere vil! De må have et usselt kedsomt liv.
Godt skaderne er til at føle på.
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er desværre en anonym bruger her på siden, som bevidst sender mange forespørgsler ("hammering"), og det kvæler serveren... Det bliver der snart lukket af for!!!
Ja, det er sørgeligt at nogle mennesker synker så lavt, at de vil ødelægge tingene for andre  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2606
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det helt over
syntes at søge tiden, har mandag formiddag har være lang .. og ind i mellem har jeg ikke kunne komme på. der kommer besked om server fejl.
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det er desværre ikke helt overstået før vores anti-hammering web-tool er sat op... __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
Ningbo Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 726
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel G skrev:
Det er desværre en anonym bruger her på siden, som bevidst sender mange forespørgsler ("hammering"), og det kvæler serveren... Det bliver der snart lukket af for!!!
Ja, det er sørgeligt at nogle mennesker synker så lavt, at de vil ødelægge tingene for andre  |
|
|
Kan det ikke være en bruger der har fået stjålet sin identitet ? Det gør viraer ofte og disse "hammering" angreb kan vel gøre noget tilsvarende. Men dejligt det kører igen. __________________ mvh
Ningbo
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 30 Marts 2015 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke en bruger der logger ind på siden, men blot en anonym besøgende, der starter disse "hammering" angreb.
__________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre er ulykkerne ikke overstået, og de sidste 4-5 timer har været særligt agressive. Jeg gør hvad jeg kan, men idioten i den anden ende helmer ikke, og skifter hele tiden IP-adresse.
Nu er der heldigvis ophold i "hammering"-angrebet, men det kan komme igen når som helst...
Løsningen skal nok komme, men det tager lidt tid. Hav venligst tålmodighed.  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
Ningbo Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 726
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du gør et stort stykke arbejde, tak for det!
__________________ mvh
Ningbo
|
Til top |
|
|
Entusiasten Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Februar 2015 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 73
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel G skrev:
Desværre er ulykkerne ikke overstået, og de sidste 4-5 timer har været særligt agressive. Jeg gør hvad jeg kan, men idioten
i den anden ende helmer ikke, og skifter hele tiden IP-adresse.
Nu er der heldigvis ophold i "hammering"-angrebet, men det kan komme igen når som helst...
Løsningen skal nok komme, men det tager lidt tid. Hav venligst tålmodighed.  |
|
|
Du skal da vist være glad for at det er en ringe amatør hacker...
|
Til top |
|
|
asa11 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ringe amatør-hacker eller ej - godt at adm er/har folk på sagen.
Kan du hjælpe/gøre det bedre? en pb til Gige vil sikkert blive modtaget i positiv ånd.
Håber det bedste - venter i spænding :-)
__________________ asa
|
Til top |
|
|
Entusiasten Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Februar 2015 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 73
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope, men hvis det var en hacker af samme kaliber som hackede Sony f.eks., så var der helt sikkert ikke noget hifi4all i dag
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige slettet et par indlæg...
Drenge, jeg gider sgu ikke noget fnidder lige nu!!! Jeg har nok at tænke på, om hvornår næste angreb kommer...  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9843
|
Sendt: 31 Marts 2015 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aha, så var det derfor, at det enten tog meget lang tid, at loade siden, eller den var lukket pga rep, eller wep siden kunne ikke findes. Mikkel er jo godt inde i pc verden, så den klarer han jo nok fint med den hacker.
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, så var den gal igen her i weekenden... men der er nu lukket af for yderligere angreb fra den vinkel, omend alt kan lade sig gøre med 0- og 1-taller...
Jeg beklager de gener det har medført.
Men det er sgu' sørgeligt, at der nogen (én person) derude, som ikke har bedre ting at foretage sig, end at kvæle andres hjemmesider!!!  __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9843
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, der var noget knas på linien i eftermiddags.
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1736
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor er det bare træls den slags mennesker findes.....kort og godt....ku man så for pokker fange djævelen....og stille ham til regnskab  velkommen
|
Til top |
|
|
dMITIj Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2014 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 103
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel G skrev:
Nå, så var den gal igen her i weekenden... men der er nu lukket af for yderligere angreb fra den vinkel, omend alt kan lade sig gøre med 0- og 1-taller...
Jeg beklager de gener det har medført.
Men det er sgu' sørgeligt, at der nogen (én person) derude, som ikke har bedre ting at foretage sig, end at kvæle andres hjemmesider!!!
|
|
|
Måske den person var/er en bruger der er frustreret over måden du driver dette site på, som var vi alle børn, jeg tror det er der hunden ligger begravet... ikke at et Hacker angreb er den rigtige løsning, men du er meget svær at råbe op når det gælder Ris og Ros til Dit! site. Kommer man med konstruktiv kritik, som sikkert vil kunne føre til flere bruger samt gladere bruger af Dit site, samt flere reklamepenge pga. flere bruger = flere tryk på deres links, sletter du også bare det, selvom du har et Ris/Ros forum til dette vil du ikke se på Ris/Ros, nej du sletter bare. Ja det er dit site og tillykke med det, men uden brugere, intet site = ingen reklame penge til at drive dit site og sitet ville ikke være her uden brugere for så er ideen med et site ligesom væk, eller?. Hvad med at lade folk komme med ris/ros og tage det til eftertanke og måske gøre noget ved det, så vi og du kan få et bedre site, for dette site kunne være så meget bedre. Jeg tror feks. Facebook hvor der popper flere og flere hifi "sites" frem meget vel kunne ligge Dit site øde med tiden hvis du ikke ændre din måde at drive Dit site på. Ved godt du sletter det skrevet her over, men tyk lidt på det, Det er venligt ment og jeg håber du ser det som dette, men nu må vi se (du kan vel også flytte mit indlæg til Ris/Ros) . __________________ Music is a disease and I have been infected a long time.
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvad du egentlig vil med dit indlæg... bare spark til en mand, der ligger ned. Jeg har brugt det meste af min weekend på det her pis 
Men du har sikkert desværre ret i, at det er en forsmået tidligere bruger som står bag... men det fandeme tarveligt, at ødelægge det for alle dem, der sagtens kan begå sig på et socialt site (forummet).
Ja, det er mit site, og jeg driver det som jeg finder det bedst. Det er alt andet lige også mig, der betaler regningerne for driften... og teknikker-timer når en forsmået person beslutter at ødelægge andres gode oplevelse med et site.
Jeg tager gerne imod ris og ros, men jeg afgør også om det er noget jeg vil bruge tid og/eller penge på. Jeg driver Hifi4all i min fritid, hvilket mange sikkert ikke er klar over, og så kan det virke en anelse utaknemmeligt, når man bare vil have mere uden tanke for det menneske, der skal gøre det, og evt. få ekstra administration af tingene oven i alt det andet.
Og nej, jeg lever heller ikke af Hifi4all, selv om jeg absolut drømmer om det. Så kunne der måske være tid til lidt mere "underholdning"! Men jeg ville også være et skarn hvis jeg klagede, for det går faktisk udmærket med annonceringen, og det er tydeligt, at krisen er overstået, og det går fremad igen. __________________ Use the Google, my young padawan... and learned you will be!
Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
MadsC Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
Sendt: 12 April 2015 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er rigtig glad for vi har Hifi4all og alt det gode info der ligger frit og tilgængelig. At der så er nogle som prøver at få det hele til at crashe, ja de har for meget fritid og for lidt hjerne. Med hensyn til reklamer, så er det jo bare en naturlig udvikling når man driver en website, en mulighed for lidt skillinger til driften...Det kunne være meget være med reklamer. Så  for at kunne bruge denne side helt gratis og bruge info, læse sjove og dumme kommentarer  ..
|
Til top |
|
|