Sendt: 31 Marts 2012 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige testet lyden lidt. Ved sidste test havde jeg ikke skruet særlig højt op, så jeg tænkte at det nok ville være lettere
at høre hvis jeg gav lidt mere volume. Den ene højttaler sluttede jeg direkte til arcam og den anden blev slået til crown
gennem pre-out til crown. Nu er det meget lettere at høre forskel. Bassen er blevet mere stram med arcam, for der var
mere bulder ved crown forstærkeren. Diskanten er også blevet "trukket" mere, hvor den stoppede brat ved crown - Jeg
sammenligner det lidt med fjernsyns diskant? Tonen nåede ikke helt op, så det havde lidt mellemtone i sig. Ud over det, er
mellemtonen og diskanten blevet mere detaljeret i lyden.
Til sidst har jeg testet med den som preamp til cerwin vega højttalerne, som klart giver mindre diskotekslyd. Så indtil jeg
skal sælge cv'erne, kører arcam som preamp til crown, som kører cv, mens arcam selv tager sig af dalierne. (Jeg regner
med at sælge crown forstærkeren og cverne samlet. )
micromega har jeg ikke hørt om før? Men jeg skal da prøve at holde øje med det, samt de forslåede højttalere
Snell, Rega og Linn vil jeg prøve at kigge lidt efter så. Der går dog noget tid før jeg får pengene til det endnu
|