Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 03:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Sansui AU-717 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2012 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Roky

Den kan sagtens være tip top, hvilket vil sige, at den intet fejler og kan bruges uden videre. Men derfor kan den godt knase lidt i potmetrene pga støv og skidt. Det kan man selv gøre noget ved. Det er også klart, at man kan få lidt mere for den, hvis noget er skiftet ud til friske dele.

fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 Maj 2012 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Det kan du have helt ret i , men det er godtnok vigtigt, at dette så er gjort ordentligt og efter forskrifterne - og at "nogen" ikke har været inde i den og friske den op med fikse ideer og overbegavede ingeniørevner.

Som samler (og det er jo så nok ikke dem, der er flest af), holder jeg mest af, at tingene er så uberørte som muligt - men dog stadig virkende. Hvis der så skulle være skrattende pots - elelr andre mindre aldersbetingede fejl, så laver jeg det gerne selv  - helst så jeg kommer så tæt på den oprindelige konstruktion som muligt. Så jeg betaler mest for en uberørt (original), men virkende ting.

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Maj 2012 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Kan som sædvanlig ikke la´ vær´´ med at give besyv med, når Allanowich også er på, til alle jer der tvivler, og fester med nyere Nad, Denon m.m., i har virkelig noget til gode, så´n en Sansui spiller røven ud af bukserne på nyere billigt grej, den ultimative lydoplevelse fra dengangs Sansui er deres AUG-90X, så fåes det simpelthen ikke bedre. Den er til at få for fornufteige penge brugt idag, og når man tænker på, hvad folk smider af penge i diverse "klubber" (ingen nævnt, ingen glemt), skylder de sig selv at høre så´n et eksemplar kaste lyd ud i deres respektive højttalere, det er intet mindre end klasselyd/klassepower.

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 21 Maj 2012 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

fredmarantz skrev:

Det kan du have helt ret i , men det er godtnok vigtigt, at dette så er gjort ordentligt og efter forskrifterne - og at "nogen" ikke har været inde i den og friske den op med fikse ideer og overbegavede ingeniørevner.

Som samler (og det er jo så nok ikke dem, der er flest af), holder jeg mest af, at tingene er så uberørte som muligt - men dog stadig virkende. Hvis der så skulle være skrattende pots - elelr andre mindre aldersbetingede fejl, så laver jeg det gerne selv  - helst så jeg kommer så tæt på den oprindelige konstruktion som muligt. Så jeg betaler mest for en uberørt (original), men virkende ting.

Vh

Freddy

Det er selvfølgelig rarest, at apparatet er uberørt. Og skal noget være skiftet, skal det ikke være på en modificeret måde eller på nogen måde, ændret.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes