Emne: Ingen lyd i Mcintosh ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Ja, du har noget til gode der! Og nej, hvis der skulle være nogen der tænke det, så er det ikke propper du nævner i lysnettet, jeg snakker om for de er da absolut ikke til til at regne med heller!
Jeg håber at du fik en elektriker til at løse dit problem i stalden!
Jeg vil gerne tage på mig at jeg gav multimeteret et forkert navn tidligere da jeg på det seneste har fået mejslet amperemålinger ind, men bare lige så du ved det, plejer det ikke at give gode relationer at "forbedømme" folk med udtryk som "at jeg ikke har den store kendskab til tingene" og "mangel på logisk sans"
|
|
|
Ad 1 vil jeg lige rette en høflig undskyldning til de der læser med, og dem der måske uberettiget kan have følt sig ramt at min til tider lidt underlige form for humor.
ad 2 Mangel på logisk sans, skal jeg da gerne skære lidt ud i pap, og måske endda forsøge at bøje i neon tilmed : man har en defekt forstærker der ikke tænder, piller en sikring ud, og den tænder stadig ikke ....... øehhh ...... hvor knak filmen ?
Det går jo så helt i skoven med logikken - hvis man på basis af ovenstående cykler 35 kilometer frem og tilbage ( i regnvejr ?) efter en ny sikring, for at konstatere det ikke hjalp en skid .... get my point ?
ad 3 - man kan faktisk godt måle om en sikring er hel eller ej med et AMPEREMETER - det er kun et ? om at være snedig :)
Jeg har sådan en underlig ting der sker for mig, når folk begynder at kaste deres mistanker på sikringer - Jeg tror jeg taler for alle nuværende og tidligere radiomekanikkere - man får sådan nogle nervøse trækninger omkring øjnene ( det kaldes en miljøskade :)
Jeg synes det er fint nok når man f.eks herinde prøver at guide folk lidt på vej til at få afsløret hvad der er galt med deres grej - intet ondt i det, men nogen gange kører tingene dælme den forkerte vej rundt i rundkørslen, og så har jeg svært ved at flette næbbet - eller som det hedder i mine cirkler ( at sætte sig på hænderne ! <- Så fik andre nok luret hvad det udtryk dækker over)
memo til sig selv : lad være med at snakke i paranteser :)
Kommentaren omkring "kendskab til tingene" var ikke møntet specielt på dig, men på det faktum at der nok er mindre en 10% af dem der skriver herinde, der har det fornødne kendskab til tingene, forstået på den måde at de kan fejlsøge og fejlrette f.eks en forstærker.
med hensyn til staldlyset - det klarede jeg uden elektriker, men den var sågu tricky.
Nogen der kan greje den ?

__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen tak for infoen. Pga man skriver "i udu", faldt det mig ikke ind, at det kunne være det du skriver.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
M.M.M. skrev:
Ja, du har noget til gode der! Og nej, hvis der skulle være nogen der tænke det,
så er det ikke propper du nævner i lysnettet, jeg snakker om for de er da absolut ikke til til at regne med heller!
Jeg håber at du fik en elektriker til at løse dit problem i stalden!
Jeg vil gerne tage på mig at jeg gav multimeteret et forkert navn tidligere da jeg på det seneste har fået mejslet
amperemålinger ind, men bare lige så du ved det, plejer det ikke at give gode relationer at "forbedømme" folk med udtryk
som "at jeg ikke har den store kendskab til tingene" og "mangel på logisk sans" |
|
|
Ad 1 vil jeg lige rette en høflig undskyldning til de der læser med, og dem der måske uberettiget kan have følt sig ramt at
min til tider lidt underlige form for humor.
ad 2 Mangel på logisk sans, skal jeg da gerne skære lidt ud i pap, og måske endda forsøge at bøje i neon tilmed : man
har en defekt forstærker der ikke tænder, piller en sikring ud, og den tænder stadig ikke ....... øehhh ...... hvor knak filmen ?
Det går jo så helt i skoven med logikken - hvis man på basis af ovenstående cykler 35 kilometer frem og tilbage ( i
regnvejr ?) efter en ny sikring, for at konstatere det ikke hjalp en skid .... get my point ?
ad 3 - man kan faktisk godt måle om en sikring er hel eller ej med et AMPEREMETER - det er kun et ? om at være snedig
:)
Jeg har sådan en underlig ting der sker for mig, når folk begynder at kaste deres mistanker på sikringer - Jeg tror jeg
taler for alle nuværende og tidligere radiomekanikkere - man får sådan nogle nervøse trækninger omkring øjnene ( det
kaldes en miljøskade :)
Jeg synes det er fint nok når man f.eks herinde prøver at guide folk lidt på vej til at få afsløret hvad der er galt med deres
grej - intet ondt i det, men nogen gange kører tingene dælme den forkerte vej rundt i rundkørslen, og så har jeg svært ved
at flette næbbet - eller som det hedder i mine cirkler ( at sætte sig på hænderne ! <- Så fik andre nok luret hvad det udtryk
dækker over)
memo til sig selv : lad være med at snakke i paranteser :)
Kommentaren omkring "kendskab til tingene" var ikke møntet specielt på dig, men på det faktum at der nok er mindre en
10% af dem der skriver herinde, der har det fornødne kendskab til tingene, forstået på den måde at de kan fejlsøge og
fejlrette f.eks en forstærker.
med hensyn til staldlyset - det klarede jeg uden elektriker, men den var sågu tricky.
Nogen der kan greje den ?

|
|
|
Humor?? ja, jeg ville nok kalde det andre ting.
Tilbage på side 1: Jeg spørger til hvordan forstærkeren gør uden den sikring, hvorefter svaret er at intet er ændret. Altså,
stadig lys i knapperne, subben brummer, manglende VU-meterlys og lyd fra effekttrinnet. Altså, det kunne godt være en
sikring til effektdelen, var lige en hurtig tanke, i et eller anden omfang, i og med at der er en sikring mere. Jeg er forøvrigt
100 % ligeglad med andres holdning/ticks i øjnene, omkring sikringer. De SKAL tjekkes inden man slipper apparatet, hvis
man har muligheden/lysten for det selvfølgelig!
Tror ikke du skal sige det er synd for folk at cykle 35 km, når undertegnede er glad for motion, og vejr ingen hindring er.
__________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha .... du har ret - det var den sikring der var smuttet, men man glor sgu lidt når man skruer sikringen til lyset ud, og det bliver ved med at lyse ... hmmm..
Sådan lidt a'la Elselskabets mand's ansigtsudtryk da han afbrød strømmen til hytten engang vi havde "glemt en regning" - Jeg havde ikke hørt ham ringe på, fordi musikken spillede "lidt højt" og gik kun ud på gårdspladsen fordi et af gødyrene gjorde mig opmærksom på noget unormalt. Der stod sgu' en mand, med et ualmindeligt fåret udtryk. __________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva´ så Jan??? Opgi´r du snart???  . (ref. M.M.M.) __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Tilbage på side 1: Jeg spørger til hvordan forstærkeren gør uden den sikring, hvorefter svaret er at intet er ændret. Altså, stadig lys i knapperne, subben brummer, manglende VU-meterlys og lyd fra effekttrinnet. Altså, det kunne godt være en sikring til effektdelen, var lige en hurtig tanke, i et eller anden omfang, i og med at der er en sikring mere. Jeg er forøvrigt 100 % ligeglad med andres holdning/ticks i øjnene, omkring sikringer. De SKAL tjekkes inden man slipper apparatet, hvis man har muligheden/lysten for det selvfølgelig! Tror ikke du skal sige det er synd for folk at cykle 35 km, når undertegnede er glad for motion, og vejr ingen hindring er.
|
|
|
Det er ikke din konklusion omkring sikringen jeg omtaler. __________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Hva´ så Jan??? Opgi´r du snart???  . (ref. M.M.M.)
|
|
|
nejda - 3xM virker jo ikke mentalt underfrankeret - så debatten kan sagtens fortsætte lidt endnu (i gemytlig tone , vel at mærke)
de #"¤%# paranteser fortsætter sågu :) __________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 29 Maj 2012 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
Analogueman skrev:
For adskillige år siden gennemførte DR (Danmarks Radio) i et forbrugerprogram et værkstedstjek af radioreparatører. DR tog en række af deres egne videomaskiner og lod deres egne teknikere tjekke maskinerne, så de var perfekt indjusterede og toptrimmede. Derefter brændte de apparatsikringen igennem og sendte maskinerne til forskellige værksteder "ude i byen" med besked om, at "videoen ikke virkede".
|
|
|
Jeg kan såmænd også (delvist) huske den "såkaldte test" - der dybest set var temmeligt fjollet.
en del af værkstederne returnere maskinen med ny sikring, og påskriften "Fejlårsag ukendt"
Enkelte værksteder havde udskiftet brokoblingen i maskinen, da denne var af en type, der såmændt godt kunne finde på at lave det stunt, så for at være på den sikre side......
Men jeg kan ikke huske nogen der direkte faldt gennem, og serverede kunden en voldsom regning.
Hvorom alt er - en sikring går kun yderst sjældent uden der er en grund til det, og ethvert værksted, med bare den mindste respekt for sig selv, vil da lige lade svinet så stændt et par dage.
men - Bottomline - det er en useriøs måde at teste på !
|
|
|
Hej Jan, Jeg har vist aldrig brugt ordet "test", men kalder det et værkstedstjek. Du kan vel i det mindste citere mig korrekt, hvis du vil kommentere på mit indlæg ... men det er måske en integreret del af din humor?
DR's værkstedstjek er vel nærmest en pendant til de værkstedstjek, som FDM med jævne mellemrum foretager af bilværksteder med den ikke uvæsentlige forskel, at FDM præparerer bilerne, så de rummer en række fejl, som bilværkstederne bør finde i forbindelse med deres serviceeftersyn. De af DR indleverede produkter var netop kendetegnet ved, at de var uden målbare fejl.
Hvorfor et sådant tjek i din optik er "fjollet", kan jeg ikke forstå (men det er sikkert blot mine kognitive evner, der er underudviklede). I mine øjne fortæller det i høj grad noget om et værksteds integritet, ærlighed og faglige niveau, om de mere eller mindre formålsløst og formodningsbaseret skifter dele og foretager (dyre) reparationer, eller om de ærligt og redeligt siger til kunden, at sikringen var sprunget, men årsagen hertil er ukendt, men apparatet fungerer som det skal. Det er jeg som "almindelig" forbruger selvfølgelig interesseret i at have viden om - om jeg så kan agere i forhold hertil er så en helt anden sag.
For så vidt angår DR's værkstedstjek, må jeg ikke overraskende konkludere noget andet end dig. Applaus til de værksteder, der leverede apparatet tilbage med besked om, at sikringen var skiftet og årsagen hertil ikke kunne findes. Det er også helt OK at tage sig betalt for fejlfinding - selv om apparatet var fejlfrit, så går der jo tid med det. Det er derimod ikke OK at foretage unødvendige reparationer. Man får jo intet for de penge, så set i det perspektiv må regningen alt andet lige siges at være voldsom (jeg husker ikke de præcise beløb, men jeg mener, der blev udskrevet regninger i størrelsesordenen op til 2.000 kr.).
Well, utroligt, hvad en enkelt brændt sikring kan forårsage af diskussioner ...
Fortsat god lyttelyst!
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 05:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
Hej Jan, Jeg har vist aldrig brugt ordet "test", men kalder det et værkstedstjek. Du kan vel i det mindste citere mig korrekt, hvis du vil kommentere på mit indlæg ... men det er måske en integreret del af din humor? |
|
|
Det du skrev er da citeret ordret, så jeg kan ikke se dine ord er ændret.
Citér:
DR's værkstedstjek er vel nærmest en pendant til de værkstedstjek, som FDM med jævne mellemrum foretager af bilværksteder med den ikke uvæsentlige forskel, at FDM præparerer bilerne, så de rummer en række fejl, som bilværkstederne bør finde i forbindelse med deres serviceeftersyn. De af DR indleverede produkter var netop kendetegnet ved, at de var uden målbare fejl. |
|
|
Der er i mine øjne en væstentlig forskel på at aflevere en bil med direkte fejl / mangler som fejljusterede lygter, afbrændt pære, manglende sprinklervædske - altså direkte fejl/mangler der vil kunne findes, hvis et værksted følger en kontrolliste - og det at indlevere et ellers tiptop fungerende apparat hvor man fiser sikringen af uden der kan spores en årsag til denne sikring er gået.
Jeg henholder mig til min erfaring med elektronisk udstyr gennem utallige år : Sikringer går normalt ikke med mindre der er en årsag - ergo udskifter man sikringen fiser den af igen, hvis man ikke har rettet den fejl, for var/er årsagen
Citér:
Hvorfor et sådant tjek i din optik er "fjollet", kan jeg ikke forstå (men det er sikkert blot mine kognitive evner, der er underudviklede). I mine øjne fortæller det i høj grad noget om et værksteds integritet, ærlighed og faglige niveau, om de mere eller mindre formålsløst og formodningsbaseret skifter dele og foretager (dyre) reparationer, eller om de ærligt og redeligt siger til kunden, at sikringen var sprunget, men årsagen hertil er ukendt, men apparatet fungerer som det skal. Det er jeg som "almindelig" forbruger selvfølgelig interesseret i at have viden om - om jeg så kan agere i forhold hertil er så en helt anden sag. |
|
|
Igen - jeg kan kun tale på egne vegne, men i de tilfælde, vi ikke kunne finde en grund til en sikring var sprunget, satte vi apparatet til test, for lige at holde lidt øje.
Citér:
For så vidt angår DR's værkstedstjek, må jeg ikke overraskende konkludere noget andet end dig. Applaus til de værksteder, der leverede apparatet tilbage med besked om, at sikringen var skiftet og årsagen hertil ikke kunne findes. Det er også helt OK at tage sig betalt for fejlfinding - selv om apparatet var fejlfrit, så går der jo tid med det. Det er derimod ikke OK at foretage unødvendige reparationer. Man får jo intet for de penge, så set i det perspektiv må regningen alt andet lige siges at være voldsom (jeg husker ikke de præcise beløb, men jeg mener, der blev udskrevet regninger i størrelsesordenen op til 2.000 kr.). |
|
|
Jeg er ret enig med dig i at det ikke er supersmart at reparere i øst og vest, hvis man ikke kan lokalisere en fejl - men igen , videomaskiner er en ting, et fjernsyn, hvor løseforbindelser omkring switchmode, eller højspændingstrafo kan lave periodiske fejl, der smækker sikringen er dælme noget andet - i tilfældet med et tv ville jeg have forståelse for man lige finkæmmede tingene - igen ud fra devicen : der går sjældent røg af en brand uden ild.
Citér:
Well, utroligt, hvad en enkelt brændt sikring kan forårsage af diskussioner ... |
|
|
Jep :) __________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
M.M.M. skrev:
Tilbage på side 1: Jeg spørger til hvordan forstærkeren gør uden den sikring,
hvorefter svaret er at intet er ændret. Altså, stadig lys i knapperne, subben brummer, manglende VU-meterlys og lyd fra
effekttrinnet. Altså, det kunne godt være en sikring til effektdelen, var lige en hurtig tanke, i et eller anden omfang, i og med at
der er en sikring mere. Jeg er forøvrigt 100 % ligeglad med andres holdning/ticks i øjnene, omkring sikringer. De SKAL tjekkes
inden man slipper apparatet, hvis man har muligheden/lysten for det selvfølgelig! Tror ikke du skal sige det er synd for folk at
cykle 35 km, når undertegnede er glad for motion, og vejr ingen hindring er. |
|
|
Det er ikke din konklusion omkring sikringen jeg omtaler. |
|
|
Hvis er det så??
Det er da mig der har høstet din yderst flotte kommentar omkring manglende logisk sans... Eller havnede den bare tilfældigt? __________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Hvis er det så??
Det er da mig der har høstet din yderst flotte kommentar omkring manglende logisk sans... Eller havnede den bare tilfældigt? |
|
|
Prøv lige at bakke i tråden......
Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare hvad der menes med at logisk sans efterhåden er en mangelvare.
__________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dk11706 skrev:
Hej,
Nu ved jeg ikke hvor gammel din Mac er, men på de nyere modeller kan man resette forstærkeren ved at holde power knappen inde i 5-10 sek. Efter 5-10 sekunder slukker den, og så er den klar igen.
Mac har så mange sikkerheds features og går sgu' sjældent i stykker, så det kan jo være at det er et af sikkerhedskredsløbene der er slået til. Prøv evt. at tage din subwoofer fra, den kan være det er den der er problemet. |
|
|
Nu hijacker jeg lige min tråd et øjeblik. Min forstærker er vel 10-12 år gammel og har desværre ikke umiddelbart nogen resetfunktion, og ja jeg havde heller ikke troet at den bare sådan ville sætte ud.
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
M.M.M. skrev:
Hvis er det så?? Det er da mig der har høstet din yderst flotte kommentar omkring
manglende logisk sans... Eller havnede den bare tilfældigt? |
|
|
Prøv lige at bakke i tråden......
Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare hvad der menes med at logisk
sans efterhåden er en mangelvare.
|
|
|
Jan, din snak om vandvarmer, lys i stalden og nu programmeringer er for mig og alle andre lige ligegyldigt! Drop det!
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad mit seneste tillægsnavn betyder " ikke mentalt underfrankeret "
Hvad betyder: " Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare hvad der menes
med at logisk sans efterhåden er en mangelvare"? Dine sætninger render tør for mening... __________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Dk11706 skrev:
Hej,
Nu ved jeg ikke hvor gammel din Mac er, men på de nyere modeller kan man resette forstærkeren ved at holde power
knappen inde i 5-10 sek. Efter 5-10 sekunder slukker den, og så er den klar igen.
Mac har så mange sikkerheds features og går sgu' sjældent i stykker, så det kan jo være at det er et af
sikkerhedskredsløbene der er slået til. Prøv evt. at tage din subwoofer fra, den kan være det er den der er problemet.
|
|
|
Nu hijacker jeg lige min tråd et øjeblik. Min forstærker er vel 10-12 år gammel og har desværre ikke umiddelbart
nogen resetfunktion, og ja jeg havde heller ikke troet at den bare sådan ville sætte ud. |
|
|
Ja, der er jo nok ikke så meget andet for end at lade en fagkyndig efterse den..  sådanne er det nu engang imellem med
ældre elektronik __________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Jan, din snak om vandvarmer, lys i stalden og nu programmeringer er for mig og alle andre lige ligegyldigt! Drop det! Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad mit seneste tillægsnavn betyder " ikke mentalt underfrankeret " Hvad betyder: " Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare hvad der menes med at logisk sans efterhåden er en mangelvare"? Dine sætninger render tør for mening... |
|
|
Hvem har egentligt givet dig mandat til at tale for andre ??
Hvis du ikke kan gætte hvad der menes med "ikke mentalt underfrankeret", er jeg bange for jeg ikke kan hjælpe dig __________________ -Jan@tecdata.dk
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
M.M.M. skrev:
Jan, din snak om vandvarmer, lys i stalden og nu programmeringer er for mig og alle
andre lige ligegyldigt! Drop det! Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad mit seneste tillægsnavn betyder " ikke mentalt
underfrankeret " Hvad betyder: " Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare
hvad der menes med at logisk sans efterhåden er en mangelvare"? Dine sætninger render tør for mening... |
|
|
Hvis du ikke kan gætte hvad der menes med "ikke mentalt underfrankeret", er jeg bange for jeg ikke kan hjælpe dig
|
|
|
Det godt, vi snakkes nok ved __________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 30 Maj 2012 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
M.M.M. skrev:
Jan, din snak om vandvarmer, lys i stalden og nu programmeringer er for mig og alle andre lige ligegyldigt! Drop det! Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad mit seneste tillægsnavn betyder " ikke mentalt underfrankeret " Hvad betyder: " Eller prøv at undervise i fejlfinding, eller for den sags skyld programering - så vil du erfare hvad der menes med at logisk sans efterhåden er en mangelvare"? Dine sætninger render tør for mening... |
|
|
Hvis du ikke kan gætte hvad der menes med "ikke mentalt underfrankeret", er jeg bange for jeg ikke kan hjælpe dig
|
|
|
Jeg synes, at sprogbrugen og tonen efterhånden har taget en noget uheldig drejning i retning af det decideret primitive i denne tråd.
Almindelig konduite ville klæde indlæggene.
Trådstarter har spurgt om hjælp i forbindelse med nogle problemer med sin McIntosh og flere har på bedste vis forsøgt at hjælpe.
Jeg vil lade min slutbemærkning være en, hvor jeg maner til almindelig besindelse. Det er jo kun hifi, og selv om det kan være ganske emotionelt at beskæftige sig med, så gælder det altså ikke liv og død, vel?
Fortsat god lyttelyst!
|
Til top |
|
|
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 20 Juni 2012 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så har jeg fået en mand til at se nærmere på den. Det viser sig at være et "power-relæ" der er gået og skal skiftes. Så må vi se om det kommer til at virke...
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|