Forfatter |
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 15 Januar 2012 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det handler om preferencer og smag. Håber du finder noget på højde/bedre end din modded "engel"
Mr. power, jeg vil give dig ret i at den Devialet er flot. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
|
Sendt: 15 Januar 2012 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
det gør jeg ikk tror jeg det ænder nok men jeg må have en igen  __________________
|
Til top |
|
|
cadmann Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har en Densen b-100 i Kolding til at komme og få et lyt Elsker Dens Design Venlig
|
Til top |
|
|
James Rabundus Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 338
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Vildt nok, det vidste jeg heller ikke vi lavede Nå, jeg må jo så lige skrive til
magasinet  |
|
|
Er der kommet svar tilbage ??? __________________ Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sillesen LAVER Densen. Det er nok en ironisk kommentar til tråden...Hamselv ville nok vide hvis de lavede klasse-D?
|
Til top |
|
|
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
750es skrev:
jeg kan self ikk svare for alle class d konstrotioner men jeg har haft murano 500 s monoblokke og ear 202 ref i starten imponer de men med tiden bliver de kliniske og l til ja kolde i lyden frestes jeg til og sige musikken føles sjælløs det er selv følig min mening og der er nok en masse der mener de er gods gave til hififolket bare ikk min kop the
densen lægger til den lyse side men der er meget mere sjæl i lyden musikken svinger meget mere derfor jeg sage heldivis for det ikk var klass d
nu jeg tænker efter så er grunden til klass d er trist i min verden er nok fordi de gør alt ting for perfekt måske hvem ved ?
|
|
|
nu er det nu ikke alt Klasse D der lyder af l**t
prøv og lyt til en Micromega PW 400 så kunne det være du så lidt anderledes på sagen __________________ Hifi hilsen Ramma
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej tak har mit densen men du har ret jeg har ikk hørt alle de trin der findes så kan da nok skift mening en dag  __________________
|
Til top |
|
|
James Rabundus Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 338
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2 skrev:
Sillesen LAVER Densen. Det er nok en ironisk kommentar til tråden...Hamselv ville nok vide hvis de
lavede klasse-D? |
|
|
Øhh, ja
Men det var nok ikke ironisk at han ville kontakte Hifi World for at få deres kommentar, så derfor mit spørgsmål til
Thomas Sillesen. __________________ Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil give ramma ret angående micromega'en.
bow techlogies har også lavet nogle virkelig gode klasse d kører selv med klasse d og syntes ik den er klinisk eller der mangler noget som helst heller ik bas det plejer tit at være et problem man skal bare ik have strømkabler med ferrite Kerner på da de æder bassen på klasse d, har også hørt meget dårligt klasse d men min bow er klart klasser bedre end mine. 2 gamle holfi power 8 men nu har min klasse d også dobbelt strøm forsyningmoduler på 400w , 2 store trafoer dobbelt strømindtag og 90000uf.
nogle kan bare det med klasse d andre kan ik lyngdorf kan i hvertfalde il men det er bare min mening
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
James Rabundus skrev:
PHN2 skrev:
Sillesen LAVER Densen. Det er nok en ironisk kommentar til tråden...Hamselv ville nok vide hvis de lavede klasse-D? |
|
|
Øhh, ja Men det var nok ikke ironisk at han ville kontakte Hifi World for at få deres kommentar, så derfor mit spørgsmål til Thomas Sillesen. |
|
|
Hej, jeg har ærligt talt ikke gidet 
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
sold Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Maj 2012 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 133
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
James Rabundus skrev:
PHN2 skrev:
Sillesen LAVER Densen. Det er nok en ironisk kommentar til tråden...Hamselv ville nok vide hvis de lavede klasse-D? |
|
|
Øhh, ja Men det var nok ikke ironisk at han ville kontakte Hifi World for at få deres kommentar, så derfor mit spørgsmål til Thomas Sillesen. |
|
|
Hej, jeg har ærligt talt ikke gidet  |
|
|
Det betyder jo nok ikke det store hvis markedet i England ikke er så stort, men hvis jeg var producent ville jeg nu nok lige "protestere", og spørge hvordan de mener at den forstærker skulle være klasse D...
Så må vi andre jo prøve 
|
Til top |
|
|
hififreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 294
|
Sendt: 01 Juli 2012 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige bygget et sæt newclassd discret monoblokke ,har klasse a forstærkere ,første gang jeg har hørt classd spille ordentligt ,de spiller faktisk så godt de slår mine klasse a trin ,classd er blevet voksen ,stik mod mine forventninger er der masser af perspektiv og absolut intet hård mellemtone og diskant ,perspektiv mæssigt er der mere rum og dybde i classd forstærkeren er meget imponeret over lyden
|
Til top |
|
|