Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2024 | 14:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pioneer hjemmebiograf (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sailor61
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juni 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 08 Juni 2010 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg er ny her men har fulgt dette fine forum et stykke tid. Jeg vil bygge en hjemmebiograf og har været rundt at browse efter et godt udstyr. jeg har fået et rigtig godt øje til pioneers SC-LX 82 surround reciever, både pga af designet, masser af HDMI og pga at den har internet radio. Er det en god reciever til pengene?

Jeg har set den hos cinemagic til en overkommelig pris, er det et sikkert firma at handle hos?
MV
Lau

Til top Vis sailor61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sailor61 Besøg sailor61's Websted
 
Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 09 Juni 2010 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

 - Cinemagic har generelt et OK ry, men su skal samtidig forvente, at en del af deres produkter parallel-importeres. Jeg tør ikke sige om de er Aut. Pioneer-forhandler, og dermed ikke parallel-importerer Pioneer, men det kan du sikkert se hvis du kigger på Pioneer's forhandler-liste. Personligt kan jeg anbefale Sound2Vision i Viborg og sparshop.dk / Torvet's Radio-TV, Nørresundby som gode og pålidelige forhandlere. Dem kan du da kontakte og høre om du kan vriste en skarp pris fra...

JBLfan



__________________
MMmmmmm.... - JBL....
Til top Vis Jblfan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jblfan
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes