Sendt: 16 September 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle, jeg har for nyligt investeret i en projektor og spekulerer pt lidt over hvor den præcis skal placeres i rummet. I øjeblikket står den på sofabordet, bare lige for en lille testkørsel  men tanken er naturligvis den skal placeres i loftet et sted. Jeg går og funderer på om i andre kan sige noget ud fra jeres erfaringer, om det er bedst at have projektoren enten foran, over eller bagved ens siddeposition ift. billedet? Jeg forestiller mig det er rart at have den bagved for ikke at kunne se op på en lysende projektor og det strølys der måtte være fra selve apparatet. Lærredet jeg har fået med til projektoren er på 198cm diagonal, og det bliver næppe mindre med tiden. Hvis jeg skulle finde på at investere i et større lærred, gør det vel heller ingenting at projektoren er trukket tilbage i en afstand hvor man kan gøre billedet større blot med zoom-funktionen. Så slipper jeg for at flyttet projektoren i loftet. Det var vist det hele, jeg vil som sagt gerne høre om jeres erfaringer med placering af en pj, hvad fungerer og hvad gør ikke.
|