Sendt: 24 Maj 2010 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altid godt med en god begrundelse for hvorfor et foreslået produkt skal vælges :) Man skal med Triax boksen være opmærksom på, at den ikke har CI-slot, og derfor kommer man aldrig til at kunne modtage betalingskanaler via stofa eller yousee.. Derudover er brugergrænsefladen temmelig ringe efter min mening.. Til gengæld kan den sende billedet videre i dets oprindelige opløsning, hvilket Stofa's egen Zaptor ikke er i stand til.. Der skal man vælge at skalere alle sine kanaler til enten 576p, 720p eller 1080i.. Zaptoren har så andre fordele, fx. mulighed for ekstra kanaler (fx. hd-pakken), mulighed for at leje film fra sofaen, start forfra på mange udsendelser osv.. Men hvis man kigger på ren og skær billedkvalitet, så vinder Triax.. Triax boksen er med stor sandsynlighed også mere stabil end Zaptoren, jævnfør de færre muligheder, men så længe har jeg ikke brugt den i mit setup.. Jeg modtager også gerne anbefalinger til en boks der kan sende den native billedopløsning videre, har en fornuftig brugergrænseflade, men samtidigt har mulighed for at tage en CA-modul.. Optagefunktion enten på hdd eller usb skal også være velkommen, men ikke for enhver pris.. Ikke for at stjæle tråden  //Allan
|