Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 18:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Ekstra skærm (lille) med touch (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sorent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Jeg har mit mediecenter med Windows 7 og en 40" skærm der kører 1080*1920 i opløsning

Jeg har fået mig den lille tanke at det kunne være smart at montere en lille 7" eller 10" skærm i nærheden af hvor man sidder, som kan styrer mediecenteret, fx med programoversigt eller musik kontrol.

Jeg har googlet lidt frem og tilbage på det men uden at finde noget helt konkret.

Mit spørgsmål går kort og godt på om jeg kan have min primærskærm (tv) koblet på med dens opløsning og så koble en anden mindre skærm på der nok kun skal køre 800*600 eller lign. og få vist det samme, uden at billedet skal scrolle rundt på den lille skærm.

Alternativ, som jeg også har fået lidt hits på under min søgning, er om man kan dele det op så den primære skærm viser film, videoer etc, men den lille touch skærm viser programguide, dvd knaper ved afspilning af film osv. osv.

Jeg har kig på denne skærm, med modtager gerne ideer til andre: http://www.netcity.dk/default.htm?XMPg=http://www.netcity.dk /_192.htm

Jeg syntes generelt de små skærme med touch jeg kan finde koster en god sjat penge op i mod at jeg lige har købt en 24" touch til samme penge som den her 7" - men sådan skal det måske bare være....

Til top Vis sorent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sorent

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes