| Forfatter |
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det kan jeg godt se.
Vi vil kigge en ekstra gang på de priser.
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Portoen er dog dyrere hos de to andre, så vidt jeg lige kan se.?! 10.- for at få sendt det pågældende rør. 25.- hos Gato så vidt jeg husker.
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man forestille sig et arrangement som det den 4 oktober på sjælland.? Så ville jeg ihvertfald gerne deltage.
|
| Til top |
|
| |

Rabu Acoustics
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fasen skrev:
Kunne man forestille sig et arrangement som det den 4 oktober på sjælland.? Så ville jeg ihvertfald gerne
deltage.  |
|
|
Det er jeg bange for ikke rigtig kan lade sig gøre, vi kan af praktiske årsager kun holde det i nærheden af hvor vi selv bor. Men
mon ikke jer københavnere kan aftale noget fælleskørsel.
|
| Til top |
|
| |
canielsen Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nysgerrigt spørgsmål: Har i kontrolleret priser hos jeres konkurrenter ?.
Jeres priser på eks. Dyanvox, er ca 5 kr. billigere end de vejledende priser der er angivet på http://www.dynavox.dk/ Man kan dog får produkterne billigere hos de forhandlere som Dynavox henviser til.
Eks. koster en TPR 2 - hos RABU Acoustics 1495 kr, men Rockshoppen 1295 kr.
En anden ting: Hvis man er medlem af FDM, kan man købe Dynavox produkter på http://www.dynavox.dk/ med hele 20% rabat. Kommer RABU Acoustics også til at give denne rabat ?.
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
canielsen Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu heller ikke selv kortet, selvom jeg er medlem af FDM, men kender da flere der har, hvilket de har udnyttet flere gange. (Og en enkelt gang købt noget for mig ). Jeg spurgte jo også bare, om de kommer til at give denne type rabat også. 
|
| Til top |
|
| |

Rabu Acoustics
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
canielsen skrev:
Nysgerrigt spørgsmål: Har i kontrolleret priser hos jeres konkurrenter ?.Jeres priser på eks. Dyanvox,
er ca 5 kr. billigere end de vejledende priser der er angivet på
http://www.dynavox.dk/ Man kan dog får produkterne billigere hos de forhandlere som
Dynavox henviser til.
Eks. koster en TPR 2 - hos RABU Acoustics 1495 kr, men Rockshoppen 1295 kr.
En anden ting: Hvis man er medlem af FDM, kan man købe Dynavox produkter på
[COLOR=#810081">http://www.dynavox.dk/[/COLOR"> med hele 20% rabat. Kommer
RABU Acoustics også til at give denne rabat ?. |
|
|
Der er vist nogle ting vi skal have snakket med distributøren om, vi blev nemlig kraftigt "anbefalet" at holde os til deres vejl.
priser. Desuden kan vi ikke presse prisen meget mere end vi har gjort nu.
|
| Til top |
|
| |
canielsen Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kappen skrev:
Der er vist nogle ting vi skal have snakket med distributøren om, vi blev nemlig kraftigt "anbefalet" at holde os til deres vejl. priser. Desuden kan vi ikke presse prisen meget mere end vi har gjort nu. |
|
|
Ja - en snak med distributøren, vil da vist være en rigtig god ide. Som en ny spiller på markedet, har i jo en særdeles stor interesse i, at være konkurrence dygtige. Så at kende de priser, som produkterne kan købes til andre steder, må siges at være særdeles vigtigt. Hvis man kan købe Dynavox , med 20% rabat - så bør distributøren da også kunne sælge produkterne til jer, så i kan sælge dem billigere.
Jeg glæder mig til at se hvad i kan tilbyde af byggesæt. En ting jeg er interesseret i, i den forbindelse, er om man kommer til at kunne købe færdige kabinetter. Komplette byggesæt med kabinetter, synes jeg mangler på det danske marked. Det er trods alt ikke alle, som har plads, udstyr, muligheder eller evner til at lave nogle flotte kabinetter selv.
Held og lykke med firmaet.
|
| Til top |
|
| |
jroken Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Rabu Acoustics
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke de samme stik!
Her er de hos monacor: http://www.monacor.dk/produkter/stikkabler-stikphono/vnr/345 710/
Dertil skal det dog siges: at hvis man finder et produkt som man er interesseret i, hvor man ikke mener at prisen er
konkurrence dygtig. Så skal man være velkommen til at kontakte os, så er jeg sikker på at vi vil være til at handle med.
|
| Til top |
|
| |

Rabu Acoustics
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
canielsen skrev:
kappen skrev:
Der er vist nogle ting vi skal have snakket med distributøren om, vi blev nemlig
kraftigt "anbefalet" at holde os til deres vejl. priser. Desuden kan vi ikke presse prisen meget mere end vi har gjort
nu. |
|
|
Ja - en snak med distributøren, vil da vist være en rigtig god ide. Som en ny spiller på markedet, har i jo en særdeles stor
interesse i, at være konkurrence dygtige. Så at kende de priser, som produkterne kan købes til andre steder, må siges at
være særdeles vigtigt. Hvis man kan købe Dynavox , med 20% rabat - så bør distributøren da også kunne sælge
produkterne til jer, så i kan sælge dem billigere.
Jeg glæder mig til at se hvad i kan tilbyde af byggesæt. En ting jeg er interesseret i, i den forbindelse, er om man
kommer til at kunne købe færdige kabinetter. Komplette byggesæt med kabinetter, synes jeg mangler på det danske
marked. Det er trods alt ikke alle, som har plads, udstyr, muligheder eller evner til at lave nogle flotte kabinetter selv.
|
|
|
Tak
Der kommer byggesæt som man kan købe færdige kabinetter til.
|
| Til top |
|
| |
jroken Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
kappen skrev:
Det er ikke de samme stik!
Her er de hos monacor: http://www.monacor.dk/produkter/stikkabler-stikphono/vnr/345 710/
Dertil skal det dog siges: at hvis man finder et produkt som man er interesseret i, hvor man ikke mener at prisen er konkurrence dygtig. Så skal man være velkommen til at kontakte os, så er jeg sikker på at vi vil være til at handle med. |
|
|
Næ, så vidt jeg har forstået så er det samme stik, de hedder begge NF2C-B/2 i har vidst bare skrevet det lidt anderledes (NF-2CB2).
Eneste forskel er vidst, at kappen (ha ha ) er lidt anderledes på jeres stik.
Så vidt jeg kan se, så har Neutrik kun én model, så enten er i (og Monacor) alt alt for dyre, eller også så forærer Gato det hele væk til alt for lave priser.
Det kan godt være i skal kigge jer om efter nogle mere direkte leverandører hvis i vil konkurrer, evt, kunne i jo have ringet til Neutrik i dette tilfælde, det er da vidst lidt billigere.
Alt i god mening. Held og lykke med den nye forretning, super tiltag!
|
| Til top |
|
| |

Rabu Acoustics
|
| Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
canielsen skrev:
kappen skrev:
Der er vist nogle ting vi skal have snakket med distributøren om, vi blev nemlig
kraftigt "anbefalet" at holde os til deres vejl. priser. Desuden kan vi ikke presse prisen meget mere end vi har gjort
nu. |
|
|
Ja - en snak med distributøren, vil da vist være en rigtig god ide. Som en ny spiller på markedet, har i jo en særdeles stor
interesse i, at være konkurrence dygtige. Så at kende de priser, som produkterne kan købes til andre steder, må siges at
være særdeles vigtigt. Hvis man kan købe Dynavox , med 20% rabat - så bør distributøren da også kunne sælge
produkterne til jer, så i kan sælge dem billigere.
Jeg glæder mig til at se hvad i kan tilbyde af byggesæt. En ting jeg er interesseret i, i den forbindelse, er om man
kommer til at kunne købe færdige kabinetter. Komplette byggesæt med kabinetter, synes jeg mangler på det danske
marked. Det er trods alt ikke alle, som har plads, udstyr, muligheder eller evner til at lave nogle flotte kabinetter selv.
|
|
|
Hej,
Det ikke alle Dynavox produkter som kan fås med 20% igennem FDM, men kun de billigste.
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neutrik har to stikmodeller, en dyr og en billig...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå skal rabu snart have lavet nogle rabu kits eller har de travlt med at rette priser til ? *G*
|
| Til top |
|
| |