| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
jeg synes godt nok det er utrolig så nem de store hørning højtaler er at stille op... har lige leget med opstillingen af dem... og selv om de står 16 cm fra bagvæg.... uden at bassen bliver uha uha,, synes det er utroligt når man tænker på de har 2stk 12 tommer bag på...magnet rammer jo næsten væggen....
det er en kæmpe højtaler som er vildt nemme at ha med at gøre...
DEJLIG HØJTALER 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
jeg spillede jo på langs i stuen før men igår rykkede jeg så rundt på det hele så jeg spiller på den korte led i stuen....
16 cm til bagvæg og lige lidt over 2m mellem dem... og det går fint... må nok sige de er ikke specielt kræsen med opstillingen... det er jo egentlig fedt nok.. især når man tænker på størrelsen, for hvis de skulle stå midt i stuen så havde jeg sgu et problem... min stue er hnap så stor....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej allesammen
jeg spillede jo på langs i stuen før men igår rykkede jeg så rundt på det hele så jeg spiller på den korte led i stuen....
16 cm til bagvæg og lige lidt over 2m mellem dem... og det går fint... må nok sige de er ikke specielt kræsen med opstillingen... det er jo egentlig fedt nok.. især når man tænker på størrelsen, for hvis de skulle stå midt i stuen så havde jeg sgu et problem... min stue er hnap så stor....
mvh john |
|
|
billede  ? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej john
Tænkte på om det ikke snart var tid til at besøge dig, jeg har ingen planer weekenden om 14 dage, har fri kl. 12:00 om fredagen, så fredag, lørdag eller søndag kunne være en mulighed. Har godt nok ikke fået det sidste ps audio ac-10 i nu. men du kan da høre det jeg har samt det VDH.
Mvh. Dan __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
john pedersen skrev:
|
hej allesammen
mvh john
|
|
|
billede ?
|
|
|
hej
ja må hellere snart ligge nogle ny billeder ind.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Hej john
Tænkte på om det ikke snart var tid til at besøge dig, jeg har ingen planer weekenden om 14 dage, har fri kl. 12:00 om fredagen, så fredag, lørdag eller søndag kunne være en mulighed. Har godt nok ikke fået det sidste ps audio ac-10 i nu. men du kan da høre det jeg har samt det VDH.
Mvh. Dan
|
|
|
hej dan
jo det må snart være tid igen... mener ikke jeg skal noget den weekend... så indtil videre kan vi bare aftale det.... ja tag bare lidt forskelligt med dan.. det er jo spændende
mvh john
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
|
Hej john
Mvh. Dan
|
|
|
hej dan
jo det må snart være tid igen... mener ikke jeg skal noget den weekend... så indtil videre kan vi bare aftale det.... ja tag bare lidt forskelligt med dan.. det er jo spændende
mvh john |
|
|
jeg vil med;-) __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
|
Hej john
Mvh. Dan
|
|
|
hej dan
mvh john
|
|
|
jeg vil med;-)
|
|
|
hehe jamen du skal da være mere end velkommen... det er jo bare at aftale noget med dan the mann
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt du er glad for dit bytte af højttalere.
Hvordan er holografien når de står så tæt på væggen?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej sigma6
jeg synes faktisk ikke der er den store forskel om nogen.... snakkede med en der har storbroren til mine med 15 tommer bas... hans står også tæt på bagvæggen med samme gode resultat.... men jo jeg er meget tilfreds så det er bare dejlig
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej sigma6
jeg synes faktisk ikke der er den store forskel om nogen.... snakkede med en der har storbroren til mine med 15 tommer bas... hans står også tæt på bagvæggen med samme gode resultat.... men jo jeg er meget tilfreds så det er bare dejlig
|
|
|
Ja, der er ikke noget der er værre, end når man føler ens anlæg ikke spille som det skal. Jeg havde den følelse da jeg havde Mirage M1.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
john pedersen skrev:
|
hej sigma6
|
|
|
Ja, der er ikke noget der er værre, end når man føler ens anlæg ikke spille som det skal. Jeg havde den følelse da jeg havde Mirage M1. |
|
|
Hvorfor er du ikke den første Mirage ejer der har sagt det  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja de mirage højtaler er pæn kræsen havde selv 5'en en overgang uden held... men har dog hørt et par sæt der kunne spille man skal bare lige vende sig til lyden kommer hele vejen rundt... det kan godt blive lidt difus.....
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
mn1974 skrev:
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
|
Hej john
Mvh. Dan
|
|
|
hej dan
mvh john
|
|
|
jeg vil med;-)
|
|
|
hehe jamen du skal da være mere end velkommen... det er jo bare at aftale noget med dan the mann
|
|
|
Så vil jeg også med. Jeg kunne jo tage et AC-10 med, nu når Dan ikke kan levere  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
DU SKAL VÆRE VILKOMMEN PIERRE... ja kunne være sjovt at lege med lidt kabel
|
| Til top |
|
| |
seba Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Februar 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 327
|
| Sendt: 13 August 2010 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
i er velkomne her allesammen til - øl trioder og hornmusik
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva så John har du fået lyttet på den sigelended rør fætter ? og hvorledes lød det i så fald ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
nej desværre ikke endnu... men fandt en original jean hiraga 20w klasse A forstærker.. til rimelig pris MEN den lå desværre på bornholm og det synes jeg sgu er for langt væk... tror min mening er sådan en samt en rørforforstærker..... et eller andet sige mig det er den vej jeg skal prøve at gå... kender jo hiragaen rigtig godt... men det skal helst være i danmark ....
min singelend har jeg ikke nået endnu pga af skole ophold 
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
nej desværre ikke endnu... men fandt en original jean hiraga 20w klasse A forstærker.. til rimelig pris MEN den lå desværre på bornholm og det synes jeg sgu er for langt væk... tror min mening er sådan en samt en rørforforstærker..... et eller andet sige mig det er den vej jeg skal prøve at gå... kender jo hiragaen rigtig godt... men det skal helst være i danmark ....
mvh john |
|
|
OK. hvis dem Hiraga er i god stand, så kunne det måske aftales med sælger at mødes ved havnelejet på den "rigtige" side af vandet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh john |
|
|
OK. hvis dem Hiraga er i god stand, så kunne det måske aftales med sælger at mødes ved havnelejet på den "rigtige" side af vandet. |
|
|
Ellers kan den vel sendes. Ville da være fornuftigt når nu sælger er fra Bornholm! Den kan vel sendes forsvarligt!!! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |