| Forfatter |
|
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEHE tror ikke lige det skal være nordost min ven.... DET må kunne findes billigere ikk..
du også godt jeg ikke er helt moden til at købe i udlandet .. men lære det jo nok snart min ven...
tænker lidt på at prøve noget VDH eller noget i den stil... sådan til menneske penge ikk 
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
men de ser sgu da fine ud må jeg sige.... puha prisen min ven..
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med udland skal vi sgu nok få dig lært en dags tid  Hvorfor ikke Xindak...dur det ikke mere eller hvad...??? Du kender mig jo...er ikke så meget inde i alt det her kabelhalløj  ved dog jeg nok skal prøve lidt andet på et eller andet tidspunkt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
mon ikke jeg kan få det der udlands halløj banket ind i hoved engang 
jo det er som udmærket ven men er jo altid på jagt efter noget bedre ikk... jeg nægter bare at lægge de penge som NORDOST koster... det må kunne gøres meget billigere... og dyrest er som hørt ikke altid bedst ven...
priserne skulle jo også retfærdiggøres som vi har snakket om tit...
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hagrid skrev:
Det med udland skal vi sgu nok få dig lært en dags tid Hvorfor ikke Xindak...dur det ikke mere eller hvad...??? Du kender mig jo...er ikke så meget inde i alt det her kabelhalløj ved dog jeg nok skal prøve lidt andet på et eller andet tidspunkt  |
|
|
det med kabler er også en mega jungel at komme igennem ven.... har hellere ikke selv den stor erfaring med netkabler... vi kunne dog høre en forskel oppe ved dag som vi har snakket om.. så mon ikke det er muligt at finde en forbedring der... har aldrig testet mit op imod et andet så...
men da jeg skiftede standard netkablet ud med xindak's igår var der en forskel... sidder også og lytter til musik jeg kender idag... må sige forskellen er der stadig idag også....
men jeg må jo prøve at låne mig frem for at se om der også er forskel på xindak og et andet kabel...
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
HEHE tror ikke lige det skal være nordost min ven.... DET må kunne findes billigere ikk..
du også godt jeg ikke er helt moden til at købe i udlandet .. men lære det jo nok snart min ven...
tænker lidt på at prøve noget VDH eller noget i den stil... sådan til menneske penge ikk 
mvh |
|
|
Hej John, du kan låne VDH netkabler i hifi klubben, har dem selv på min kilder, ved at andre også har opnået gode resultater ved brug af dette kabel på deres kilder, der i mod syntes jeg ikke det giver noget på forstærkeren, måske skal man bare op i den tykke model, men kan klart anbefale dig at låne et til din cd-afspiller. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
kan man låne i hifi klubben det troede jeg egentlig ikke...men vi har jo klubben i nabo byen så er det jo bare at spørge dernede
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har i hvert fald haft et demo kabel man kunne låne med hjem i den ene af de to butikker der ligger her i Århus. Tror måsk at de har måtte sande at hvis man skal sælge strømkabler, så skal det også kunne prøves i eget system.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er jo det dan.... man kan nemt købe katten i sækken når det drejer sig om kabler... hva så hvornår får du det voodoo kabel
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
De skulle blive sendt fra kbh i morgen, så prøver posten nok levere dem Torsdag, men er jo på arbejde, så forventer at kunne hente dem på posthuset Fredag, så må vi se om det er noget der dur.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay det bliver spændende... var lige inde og læse lidt mere om det igår aftes.. tror det er fint... det har ihvertfald fået kanon anmeldelser...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, nu må vi se, glæder mig i hvert fald til at få dem prøvet, dur de ikke, så må de jo bare videre. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja så nemt er det sgu dan hehe... jeg er godt nok overrasket over det gav så meget ved lyden efter jeg skiftede netkabel på strømrenseren....har hele tiden været skeptisk ang netkabel.... men det er gjort til skamme må jeg sige... ved godt man måske ikke henter lige meget på de forskellige ting... men det har givet blod på tanden og ikke prøve noget kinøjser ting...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, der er mange små tweeks man kan lave, alle giver små forbædringer, så hvis man altså får taget de rigtige valg, kan man opnå en stor forbædring. Jeg har jo haft det xindak strømkøbel som du har, det var ikke lykken da jeg havde Audia produkterne, omvend så er det også andre strømkabler der gør sig godt på det nuværende system en da jeg havde Audia produkterne.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er netop lige der det bliver svært.. for man ved jo aldrig hvor i kæden og kvilket kabel man skal bruge.... derfor er det også fedt man kan gør brug af bla. forumet her og ikke mindst venner og bekendte.... og deres erfaringer ikk
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt sikker john, har også flere gang antaget at det et kabel der var for spids i lyde, lige ind til jeg fandt ud af at det var de nordost pulser point der var under mdf pladen som gav den lidt pågående top.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay så er det nok ikke lige der man skal sætte ind....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du hørte jo selv forskælden på Ixos 306 og vieblue TRI absorber, nordost PP giver lige en tand mere luft, men også skinger top en vieblue TRI absorber, så får man valgt den rigtige afkobling,så er der også noget at hente der. Problemet er jo tidt at man køber en eller anden form for afkobling og så mener man at nu kan det ikke blive bedere og at et evt. problem må ligge et andet sted i systemet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|