Forfatter |
|
Quirky Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 03 Oktober 2008 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Har købt et Panasonic PX80 og fået anskaffet mig et vgakabel også. Det gør jo at jeg kan få min PC og TV koblet sammen, billedemæssigt, men ikke med lyd.
Hvilke kabler eller andet skal jeg anskaffe mig for at få lyden med, så den ikke bare kører fra min PC?
På forhånd tak.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 03 Oktober 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Quirky Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan ikke få de kabler billigere et andet sted eller hvordan?
|
Til top |
|
|
m_k_t Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kabel der er henvist til er for det første Hifi Klubbens eget mærke, så tvivler på at du kan finde det andre steder. For det andet er der henvist til et mini-jack til phono, hvor jeg er ret sikker på at du skal bruge et jack til phono, hvis det er din bærbare du skal koble til. Du kan få 1,5 m til en 50'er i Fona og længere fåes også, mod merpris selvfølgelig!
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
m_k_t skrev:
Det kabel der er henvist til er for det første Hifi Klubbens eget mærke, så tvivler på at du kan finde det andre steder. For det andet er der henvist til et mini-jack til phono, hvor jeg er ret sikker på at du skal bruge et jack til phono, hvis det er din bærbare du skal koble til. Du kan få 1,5 m til en 50'er i Fona og længere fåes også, mod merpris selvfølgelig!
|
|
|
Jeg har det samme, og det fungerer fint.
|
Til top |
|
|
santashooter Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
m_k_t skrev:
Det kabel der er henvist til er for det første Hifi Klubbens eget mærke, så tvivler på at du kan finde det andre steder. For det andet er der henvist til et mini-jack til phono, hvor jeg er ret sikker på at du skal bruge et jack til phono, hvis det er din bærbare du skal koble til. Du kan få 1,5 m til en 50'er i Fona og længere fåes også, mod merpris selvfølgelig! |
|
|
jeg er rimelig sikker på at det ER Mini-jack til phono du skal bruge, du kan købe disse de fleste steder for næsten ingen penge... hvis det er jack til phono er det samme type stik som der sidder på elektriske guitarer osv. hvor mini-jack er standarden indenfor f.eks computer og mp3-afspillere. du køber sådan et stik, kobler dette på lydingangen på fjernsynet og enden med mini-jack'et putter du i hovedtelefonudgangen på din pc. __________________ Mit setup
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
m_k_t skrev:
|
|
|
jeg er rimelig sikker på at det ER Mini-jack til phono du skal bruge, du kan købe disse de fleste steder for næsten ingen penge... hvis det er jack til phono er det samme type stik som der sidder på elektriske guitarer osv. hvor mini-jack er standarden indenfor f.eks computer og mp3-afspillere. du køber sådan et stik, kobler dette på lydingangen på fjernsynet og enden med mini-jack'et putter du i hovedtelefonudgangen på din pc.
|
|
|
Det er det.. Jeg har det argon, og det er det man skal bruge.
|
Til top |
|
|
santashooter Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
santashooter skrev:
m_k_t skrev:
|
|
|
jeg er rimelig sikker på at det ER Mini-jack til phono du skal bruge, du kan købe disse de fleste steder for næsten ingen penge... hvis det er jack til phono er det samme type stik som der sidder på elektriske guitarer osv. hvor mini-jack er standarden indenfor f.eks computer og mp3-afspillere. du køber sådan et stik, kobler dette på lydingangen på fjernsynet og enden med mini-jack'et putter du i hovedtelefonudgangen på din pc.
|
|
|
Det er det.. Jeg har det argon, og det er det man skal bruge. |
|
|
Argon kablet er godt for pengene, men hvis du bare skal have det billigste der virker, så køb det på shg.dk på nettet... se her gå til deres hjemmeside http://www.shg.dkvælg >>"produkter" --> "hardware" --> "kabler og stik" --> "audio kabler" --> "Minijack > Phono" __________________ Mit setup
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
interfacelift skrev:
santashooter skrev:
m_k_t skrev:
|
|
|
|
|
|
Det er det.. Jeg har det argon, og det er det man skal bruge.
|
|
|
Argon kablet er godt for pengene, men hvis du bare skal have det billigste der virker, så køb det på shg.dk på nettet... se her gå til deres hjemmeside http://www.shg.dk vælg >>"produkter" --> "hardware" --> "kabler og stik" --> "audio kabler" --> "Minijack > Phono"
|
|
|
det kan vist ikke betale sig at købe på nettet medmindre man skal have andet med. Fragten kommer til at udgøre en uforholdsmæssig stor del af prisen __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|