Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 01:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilke LCD TV? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dragonheart
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Hejsa. Jeg er på jagt efter en 40-46" LCD skærm...Jeg har flg. krav: DCB-C tuner, MPEG4, 100 HZ, PIP, 2 tunere så man kan dele skærmen på midten og se 2 kanaler samtidig...... er der et TV som opfylder disse krav? dem jeg har fundet har ikke 2 tunere :( Mvh. Jesper
Til top Vis dragonheart's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dragonheart

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

hvis det var at du ville have et godt LCD ville jeg foreslå det nye SONYw4500... perfekt LCD, mange reviews viser dette er til tiders bedste LCD tv :) jeg står nemlig selv og skal til at købe dette her tv meget snart :) ser lige hvordan prisen udvikler sig, ser nemlig på hifipriser af den er gået 1k i værdi over en uge, så mon ikke det kunne betale sig lige at vente lidt...

lille review ellers:

http://whathifi.com/Review/Sony-KDL-40W4500/

(det så godt nok en 40"),

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=465793&a mp;a mp;searchArea=&Soegeord=    (et 46" )

ellers ser SAMSUNGS nye serie 9 spændende ud, her er et link til 46" , de bliver nemlig lanceret i første omgang i 46 og 50", men der er rygter om at der ikke helt er styr på LED teknologien endnu. men ved altså ikke mere om det endnu :/

http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_168&prod ucts_id=2451

Til top Vis Dyzio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyzio

dragonheart
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Ja har kigget på dette TV tidligere ...men er i tvivl om der er 2 tunere...altså om Tv´et kan deles i 2 dele .....WUPTI har det til lidt over 10.000,- mener jeg ..... tak for dit svar
Til top Vis dragonheart's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dragonheart

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

helt i orden :)
Til top Vis Dyzio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyzio

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Philips har i tidligere generationer af deres LCD-TV haft 2 tunere, men jeg ved ikke om dette også gælder for deres nye serier. Prøv at undersøg det.

Sonys model har ikke to af samme tuner. Den har en DVB-T til antenne og en DVB-C til kabel-tv, men så vidt jeg husker kan de ikke kombineres i PIP.

100 Hz systemer synes jeg ikke du per definition bør satse på. I min mening er Sony de eneste med et 100 Hz system, der leverer en egentlig forbedring i billedkvaliteten. Samsungs 100 Hz er ikke godt og Panasonic har også forsøgt med lignende systemer i nogle af deres nye plasma-Tv. Det hedder her Intelligent Frame Creation og i min mening bør man slå det fra.

Men hvis du er fast på dine krav med blandt andet mpeg4 og DVB-c tuner, så har du vist indkredset markedet til omkring Sony, Samsung og Philips nye serier i den høje ende. Alternativt Loewe, men det er jo en helt anden prisklasse.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes