Forfatter |
|
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Mine forældre skal have nyt TV og det skal være det bedste for pengene. Jeg har selv et panasonic TH-42PZ85E, som de synes står rigtig flot. I deres TV stue kan man sagtens gå op i mindst 50". Noget af det bedste de kan få er alle herinde vist enige om er et Pioneer 50" TV, når nu de skal ud kan de jo ligeså godt få sig et Full-HD, men hvilken af disse modeller er bedst? Er der noget nyt på vej eller nogle alternativer de bør overveje? Det skal bare være det helt rigtige. __________________ Min stue
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bagger Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok... så burde man jo nok vente, hvem kommer til at få dem hjem først? hvor meget bedre bliver de? Hvad bliver forskelle på A og M modellen? __________________ Min stue
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke billedet bliver meget bedre end de nuværende 09 modeller. Det er nok primært tyndere. Og så betaler man jo også for det ! 35K for 50"
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Bagger Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm... ok... men de kommer ikke til at "mangle" noget ved at købe nu? __________________ Min stue
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
man får jo løs tuner med analog/dvb-t samt dvb-s og har talt med en konsulent fra canal digital...og de skulle give lov til at man bruger kortet i pioneer tv. forskel på a og m model er at m står for monitor uden tuner....jeg tror jeg tar krp600a hjem
mvh
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mig bekendt kommer der ikke en ny generation før ca maj. Muligvis kommer der nogle designvarianter. Pio 5090 er ubetinget markedets bedste TV - også om et halvt år !
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
Mig bekendt kommer der ikke en ny generation før ca maj. Muligvis kommer der nogle designvarianter. Pio 5090 er ubetinget markedets bedste TV - også om et halvt år ! |
|
|
Jo der er da nye modeller på vej...har da været inde på nyheder her på hifi4all samt de er på pioneers hjemmeside.....krp500a var da med på udstilling i odense....man skal bare følge lidt med
mvh Velkommen
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
er den primære forskel ikke bare at de nye har en mediareceiver som pioneer ellers slog ihjel ved introduktionen og 7G plasmaerne og dermed også tyndere displays? Jeg forstår ikke de gik væk fra dem, det er jo utroligt bøvlet at skulle sætte noget som helst til bagpå et tv der hænger på væggen
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
lennon skrev:
Mig bekendt kommer der ikke en ny generation før ca maj. Muligvis kommer der nogle designvarianter. Pio 5090 er ubetinget markedets bedste TV - også om et halvt år ! |
|
|
Jo der er da nye modeller på vej...har da været inde på nyheder her på hifi4all samt de er på pioneers hjemmeside.....krp500a var da med på udstilling i odense....man skal bare følge lidt med
mvh Velkommen
|
|
|
Er der ikke tale om en monitor og nogle designvarianter på 9. generation ? Mener først det meget omtalte "samarbejde" m Panasonic skydes afsted til foråret.
Var faktisk også på messen i Odense 
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
velkommen skrev:
lennon skrev:
|
|
mvh Velkommen
|
|
|
Er der ikke tale om en monitor og nogle designvarianter på 9. generation ? Mener først det meget omtalte "samarbejde" m Panasonic skydes afsted til foråret.
ja nu er det sådan at det ikke interresserer mig hvad der er indeni bare det jeg ser og hører er ok for mig...så er det fint.
jeg har selv lige nu et 506exd med løs tuner...og det vil jeg have igen, så derfor tar jeg nok krp600a da der også er dvb-s i den.... fedt tv iøvrigt.
mvh Velkommen |
|
|
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nye 42" på vej fra pioneer ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
er der nye 42" på vej fra pioneer ? |
|
|
Efter hvad jeg har forstået, producerer Pioneer ikke længere skærme under 50".
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
velkommen skrev:
lennon skrev:
|
|
mvh Velkommen
|
|
|
|
|
|
Jo såvidt jeg er orienteret er det "nye" modeller altså med samme G9 panel og man har valgt at flytte en del af elektroniken i en seperat tuner og hermed kunne tv'et tyndere. Om det er godt eller skidt må være op til forbrugeren selv. For mig ville det være super irriterende og jeg er reelt ligeglad med de 3-4 cm.
Tilgengæld er monitoren jo meget interessant for forbrugeren der gerne vil have digital tv og alligevel vil have en anden form for tuner på i en boks. eks. yousee's med indbygget tuner og harddisk, S-tuner og ect. Det giver jo forbrugeren stor frihed til at skifte tv-udbyder efter lyst. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
MonoTovarisj skrev:
er der nye 42" på vej fra pioneer ? |
|
|
Efter hvad jeg har forstået, producerer Pioneer ikke længere skærme under 50". |
|
|
Nej man er nok ude i at man skal finde en brugt 428 hvis man vil have sådan en... __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|