Forfatter |
|
Sir_Golf_Alot Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Hvis man går ind på Harmony's hjemmeside, og søger efter understøttede komponenter, findes Denon RCD-M35DAB som følgende komponent:
Minisystem (cd-afspiller, radio, kassettebåndoptager)
Men jeg kan ikke sætte den ind som komponent, nogen bud (har prøvet deres support uden at få svar)
JH __________________ SGA
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde problemer med min Samsung projektor - den fandtes som komponent, kunne også sættes ind, men selve fjernbetjeningsdelen virkede ikke - Samsung'en reagerede ikke på signalerne.
I den proces var Logitech support meget hjælpsomme, synes jeg, så det må være en smutter. Har du været inde og check'e din sag - du har vist fået et link i en confirmation mail? Bemærk at en support sag lukker sig selv efter en uges tid hvis ikke du har svaret, og jeg fandt ud af at deres respons ikke altid blev udsendt til min mail. Men ellers må du rykke dem for respons.
Hvis du så stadig ikke får nogen respons kan du eventuelt forsøge at sætte en tilsvarende komponent ind, og så lære Harmony One koderne én for én, enten via almindelig Learn IR eller Learn RAW - jeg var nødt til sidstnævnte.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Jeg havde problemer med min Samsung projektor - den fandtes som komponent, kunne også sættes ind, men selve fjernbetjeningsdelen virkede ikke - Samsung'en reagerede ikke på signalerne.
Findes i databasen men kan IKKE sættes ind
I den proces var Logitech support meget hjælpsomme, synes jeg, så det må være en smutter. Har du været inde og check'e din sag Øhh? - du har vist fået et link i en confirmation mail? Nej! Bemærk at en support sag lukker sig selv efter en uges tid hvis ikke du har svaret, og jeg fandt ud af at deres respons ikke altid blev udsendt til min mail. Men ellers må du rykke dem for respons.
Hvis du så stadig ikke får nogen respons kan du eventuelt forsøge at sætte en tilsvarende komponent ind, og så lære Harmony One koderne én for én, enten via almindelig Learn IR eller Learn RAW - jeg var nødt til sidstnævnte. |
|
|
__________________ SGA
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sir_Golf_Alot skrev:
Wymax skrev:
I den proces var Logitech support meget hjælpsomme, synes jeg, så det må være en smutter. Har du været inde og check'e din sag Øhh? - du har vist fået et link i en confirmation mail? Nej! |
|
|
|
|
|
Udfra dette må jeg konkludere at det ikke er lykkedes dig at oprette et incident hos Logitech, hvilket også forklarer den manglende respons. Når du har oprettet en sag vil du modtage en mail med det af dig benævnte emne plus et incident nummer i mail'ens emne-felt.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|

Så virker det! - Harmony support har tilføjet min Denon som komponent, og nu spiller det.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Juli 2009 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sir_Golf_Alot skrev:
Så virker det! - Harmony support har tilføjet min Denon som komponent, og nu spiller det. |
|
|
Kom det af sig selv, eller...?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Juli 2009 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope, de havde åbenbart fået min mail, og i går virkede det så. (super support)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Juli 2009 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sir_Golf_Alot skrev:
Nope, de havde åbenbart fået min mail, og i går virkede det så. (super support) |
|
|
Ahh, ok - du havde sendt en mail og ikke oprettet sagen under support E-mails er en dejlig ting, men selv med producenter som Logitech, som jeg synes yder en fin support, skal man ikke forvente at de sidder stand by for at løse alle vores problemer 
Dejligt det lykkedes for dig - nu mangler du kun alle fin-indstillingerne 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Juli 2009 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, havde sendt via support i programmet, fik dog ikke en kviterings mail.
Ja nu mangler finpudsningen, det er min 3 multi betjening, opgav de 2 første, men Harmony One tror jeg er den rette løsning når jeg har fået finpudset det hele.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Juli 2009 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sir_Golf_Alot skrev:
Ja nu mangler finpudsningen, det er min 3 multi betjening, opgav de 2 første, men Harmony One tror jeg er den rette løsning når jeg har fået finpudset det hele. |
|
|
Jeg har efterhånden også haft en del, men satser også på HO, fordi den er billig og også nem at vedligeholde - har købt en til både stue og hjemmebiograf. Men jeg mangler i den grad også finpudsningen så de mest brugte funktioner er lettilgængelige uden at skulle skifte apparat - for forhåbentligt snart taget mig sammen til at få det gjort.
|
Til top |
|
|