Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 20:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon 3311 vs Denon 2311 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andersmi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 02 September 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg står og skal have ny receiver står og vakler mellem 3311'eren og 2311'eren, pris forskellen mellem de 2 modeller er 3000kr, men er det det værd.

Forstærkeren skal sættes til en NAD 218 og en Nad C270 og skal drive et sæt B&W CM9 og en CM Center 2 så udgangseffekten er ligegyldig.

De ekstra ting man får med 3311'eren er Netværk, 24-bit AL24 Processing Plus, samt nogen andre små ting.

Netværk er ikke super vigtig i mine øjne, så det hænger på om 24-bit AL24 Processing Plus er 3000 mere værd.

På Forhånd Tak

Anders

Til top Vis Andersmi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andersmi

KillRoy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2007
Lokalitet: København
Sendt: 02 September 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Andersmi skrev:

Hej

Jeg står og skal have ny receiver står og vakler mellem 3311'eren og 2311'eren, pris forskellen mellem de 2 modeller er 3000kr, men er det det værd.

Forstærkeren skal sættes til en NAD 218 og en Nad C270 og skal drive et sæt B&W CM9 og en CM Center 2 så udgangseffekten er ligegyldig.

De ekstra ting man får med 3311'eren er Netværk, 24-bit AL24 Processing Plus, samt nogen andre små ting.

Netværk er ikke super vigtig i mine øjne, så det hænger på om 24-bit AL24 Processing Plus er 3000 mere værd.

På Forhånd Tak

Anders

Jeg har en 2311 og jeg syns den klarer det super godt, jeg valgte 3311'eren fra pga. ligegyldige features JEG ikke havde brug for.

Jeg har haft 3310 før jeg skiftede, den er en anelse mere hifi-rigtig i mine øjne. Men hvis du alligevel smider effektforstærkere på 2311'eren så tror jeg ikke det er pengene værd for dig at vælge 3311'eren...

Til top Vis KillRoy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KillRoy

Andersmi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 September 2010 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg søgt lidt rundt på nettet omkring AL24 Processing, og kan ikke finde nogen som syntes det er godt, kun nogen enkelte som siger det er et salgs stunt.

Så det bliver vist 2311'eren i denne omgang

Tak for hjælpen KillRoy

Til top Vis Andersmi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andersmi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes