Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 20:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Expert-service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 02 September 2010 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Faldt lige over Experts (nye) servicekoncept. "SURROUNDANLÆG MONTERING (5 HØJTTALERE) 3299 kr.

Men så er det også inkl. følgende:

• Pålæsning og levering af apparat
• Udpakning af apparat, og beslag
• Montering af beslag på væg
• Montering af højttalere på beslag
• Tilslutning af apparat og højttalere
• Trækning af medfølgende kabler – sømmes/limes
        • Paneler mv. fjernes ikke for at trække kablerne usynligt
        • Skal kabler føres via loftet, skal der være nem adgang hertil samt ryddet for fuld adgang
           (køber skal her selv være hjemme og hjælpe)
• Tilslutning af antenne
• Tilslutning af øvrigt eksisterende udstyr til apparatet
• Tilslutning til evt. tv
• Indstilling af apparat og kalibrering af Surroundanlæg
• Undervisning i brug, max. 10 min.
• Oprydning efter montering
• Miljørigtig bortskaffelse af emballage og evt. gammelt apparat
• Levering er indenfor 0-10 km. fra butikken, hvor serviceproduktet er købt. Dette gælder Jylland og
alle brofaste øer. Ved mere end 10 km. pålægges en ekstra udgift på min. 150 kr.


Gad vide om kunderne føler at de har fået noget for pengene når montøren kører efter højst 2 timer
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 02 September 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

gask skrev:



Gad vide om kunderne føler at de har fået noget for pengene når montøren kører efter højst 2 timer

Næppe.

Men hvis han bliver til han er færdig, slipper de selv for en masse besvær. Samtidig får de deres anlæg til at virke korrekt, hvilket mange mennesker ikke kan klare selv. Så for nogle kunder kan pengene være givet godt ud.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 02 September 2010 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Jeg tror sådan set, at Expert rammer et reelt behov. Prisen virker så noget pebret... Hvis de nu inkluderede et lavpristilbud, der blot indebar en korrekt indstilling af surroundreceiveren (en håbløs opgave for mange), ville det være smart.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes