Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 366
Sendt: 06 September 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
Hey har overvejet at opgradere min Onkyo TX-SR605 til en af disse 3 da jeg synes den mangler lidt effekt og selvfølgelig kunne have bedre lyd HDMI osv. interesserer mig ikke så meget.
Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 366
Sendt: 07 September 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
snegom07 skrev:
Jeg har købt CAYIN DP12EX og den er fantatisk
har før haft HK 4000 & HK 330 som også var udmærket, men DP12EX slår dem begge,
men der jo også forskel i prisen, men jeg kan kun anbefale DP12EX
c",) c",)
Ja den ser ret voldsom ud i hvert fald. Stort og tungt ligner kvalitet Hvordan er den til at have stående? Er jo rimelig voldsomme dimisioner alligevel.. Hvilke højttalere har du til den?
Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
Sendt: 07 September 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
Anzelz skrev:
Hey har overvejet at opgradere min Onkyo TX-SR605 til en af disse 3 da jeg synes den mangler lidt effekt og selvfølgelig kunne have bedre lyd HDMI osv. interesserer mig ikke så meget.
Jeg kender ikke nogen af dem, men synes H/K'en lyder interessant, digital og med en god sjat effekt, og så den der er pænest efter min mening.. Ville da ihvertfald give den et lyt..
Bruger siden: 23 Maj 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 06 September 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Jeg kan varmt anbefale en Cayin dp12ex.. den køre uden problemer mit Jamo D7 THX system og stereo mæssigt er den også helt i top har også koblet en Xindak DAC5 til den sammen med min wadia ipod dock.. dog vil jeg lige gøre opmærksom på at dekoderen i forstærkern er forældet.. så hvis du skal høre True HD DTS lyd, så skal din blueray afspiller ha indbygget dekoder, men det klare den helt til UG og kryds og bolle.. lyder p***e godt :)
Du kan også tag et kig på CAV A8M som også er en monster forstærker
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum