Sendt: 06 August 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, det ligner det rigtige kabel. Gerne køb så kort som muligt idet du har en ekstern box med digital overførsel til...det der koster jo 25...hvis du synes det lyder tåbeligt når du får det kan du prøve et lidt dyrere, det kan godt være der bliver lidt og hente der.
Mht. forstærker, har du så ikke noget til at trække dine Dali højtalere nu?
Hvis ikke skal du næsten lave en ny tråd, hvor du beder om hjælp til at finde en forstærker med line-in til dine dali-højtalere...jeg tør ikke anbefale dig noget konkret, men noget i den her stil vil nok kunne klare ærterne for dig?
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61192243
Hvis jeg har ret skal du bare smække de 2 phono-indgange ind i en rød/hvid line-in indgang på dvd afspilleren, og så sætte dine højtalere til den. Du skal ikke være ked af at dvd afspilleren ikke virker, da du kun er interesseret i at bruge den som stereoforstærker :)
Det ser også ud til der er en optisk-in på den der stereoforstærker, så du kunne også evt. prøve at trække et optisk kabel til den i stedet for minijack-phono kablet.
Men der skal lige noget feedback på fra en der er mere snedig end mig, så lad være med at købe noget endnu =P
|