Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 00:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Medianess.de - Bedste service nogensinde! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DaddyNasty
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 18 November 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen..

For at gøre en lang historie kort, købte jeg for ca. 2 uger siden et LG 42pg6000 via Medianess.de

Det lider under fæle retentionsproblemer, og da LG Danmark ikke umiddelbart kunne gøre så meget, tog jeg kontakt til Medianess.

Jeg har nu haft en længere korrespondence med en medarbejder der, og jeg må sige at jeg - hands down - aldrig nogensinde har fået så god service nogen steder før, ej heller i DK. Viljen til at hjælpe er simpelthen overvældende, i en sådan grad at jeg næsten måtte knibe mig selv i armen.

Da jeg forklarede mine problemer, fik jeg at vide at de prompte ville booke en afhentning på min hjemmeadresse for at sende tv'et til reperation i Tyskland. Efter en lille smule snakken videre, hvor jeg forklarede mine fortsatte bekymringer for hvorvidt problemet ville blive bedre efter en reperation, endside en udskiftning af panelet, kom et andet tilbud på banen.

Jeg kan - uden ekstra omkostninger i forbindelse med transport - Vælge mig et nyt tv på deres hjemmeside, og kun betale differencen i pris på selve skærmene. Transport af det defekte LG tilbage til Tyskland, samt transporten af det nye tv til Danmark vil Medianess betale for mig, da jeg allerede har betalt for forsendelse én gang i forbindelse med det oprindelige køb.

Helt ærligt, og hånden på hjertet har jeg aldrig oplevet noget lignende. Specielt ikke når man tænker på de omkostninger der er forbundet med vognmandstransport til og fra Tyskland.

Det er sgu lige før jeg kunne finde på at handle dernede konsekvent, hvis bare prisen er det samme som den er i DK.

Super duper service er det i hvert fald!

Blev simpelthen bare nødt til lige at dele min glæde med jer herinde

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 November 2008 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 November 2008 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har også oplevet noget tilsvarende med technikdirekt.de. Jeg købte et TV ved dem som havde nogle småskavanker på billedsiden, hvorefter de sendte et nyt med fragtmand, som så tog det "gamle" med tilbage. Det nye havde samme defekt, så de sendte endnu engang et nyt og tog det gamle med tilbage. Det kostede mig ikke en rød øre og responstiden og leveringen var meget hurtig. Super service.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Kena
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2006
Lokalitet: København
Sendt: 18 November 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Lyder rigtigt godt. En fragtmand kører lige nu rundt i København for at aflevere en Onkyo 606 receiver til mig fra Medianess. Rart at vide at service er god hvis uheldet skulle være ude.
Til top Vis Kena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kena

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

har du fået det nye tv leveret endnu???

Tommy

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

franke69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 18 November 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

det kunne jo være at nogle forretninger i 'service-ørken' danmark lærer noget ud af det....

Til top Vis franke69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af franke69

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 18 November 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Har haft en stik modsat, dyr og traumatisk oplevelse m den Tyske netbutik Maxxstore for ca 2 år siden. Returnerede (efter aftale) et Samsung plasma tv inden for returretsperioden, - som enten var defekt, eller ganske enkelt bare elendig ! Butikken tilbagebetalte kun en del af min købspris,da de påstod at der var tydelige brugsspor ved modtagelsen. Vi havde en laaanngg opslidende korrospondece hvor jeg følte mig røvrendt og hjælpeløs fra start til slut  .

Skriver mig Medianess bag ørerne, for det lyder sgu som fin stil

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes