Hejsa
Jeg selv er den meget lykkelige ejer af Vincent SP-T800 monoblokkene som så er "storebroderen" til SP-T100.
Jeg kender ikke så godt Densen B-300, men efter at dømme ud fra billeder af denne, får du en del mere forstærker i
Vincenterne.
SP-T100 har rør i indgangstrinet som så lader en behagelig "rørmagi" slippe igennem. Den er temmelig velbygget med Wima
og Solen komponenter, ydermere har den 6 stk. Toshiba effekt transistorer, en god og kraftig ringkerne og 40.000uF
ladekapacitet pr. monoblok. Du kan med stor fordel skifte indgangs rørene ud til bedre slags.
Jeg har opgraderet mine T800 en hel del, men som standart spiller Vincents forstærkere dæleme godt

Jeg ved at netop
T100 blokken skulle være temmelig ligeglad med hvilke højttalere den bliver præsenteret for
Pris på et sådan et sæt - Uh det ved jeg godt nok ikke.. Nypris er jo 10500,- pr. blok. Halv pris vel..
Hvis man mener at det er en ulempe, så bliver disse Vincent blokke godt varme og bruger da også en del strøm i tomgang -
Mine T800 bruger 130 watt i tomgang uden signal. Personlig syntes jeg kun at det er fedt at mærke at forstærkeren er tændt
op

Giv dem i hvert fald en time til to før de er rigtig varme og spiller godt.
Mine erfaringer siger rigtig meget for pengene og en dejlig varm og lækker lyd i Vincent monoblokke
Med venlig hilsen
Henrik Vingborg