Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 17:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Digitale tv kanaler hakker i lyden (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
GUniT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2009
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 27 September 2010 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Som overskriften siger, har jeg nogle problemer med mit nye Tv fra Philips, denne model :

http://www.philips.dk/c/tv/5000-serien-42-tomme-full-hd-1080 p-digital-tv-42pfl5405h_12/prd/

Problemet er det har kun Coaxial ud , selv mit gamle 32" LG jeg skifter det ud med som kun er hd ready, et LG3000 havde optisk ud, men nu har jeg så koblet det Tv sammen med et Philips HTS3377 som har både coax in og optisk in, men lyden hvergang jeg bruger en digital kanal , såsom alle HD kanalerne, DR , 3+ , kanal5, nogle a Canal+ kanalerne, så står den og hakker noget så underligt i lyden, hvorfor ved jeg ikke , har prøvet med 3 forskellige coax kabler for og udelukke dem som problemet.

Problemet er så også den gjorde det også ved min blueray afspiller når jeg forsøgte og spille en film derfra stod den og hakkede i lyden, men kobler jeg coax fra blueray direkte til hts'n er der ingen lyd problem, kablerne jeg bruger fra tv't til HTS'n er ikke mere end 1.8m langt og guld belagt eller hvad nu man vil sige.

Nu har jeg så som sidste udvej bestilt en coax > optisk converter fra av-cables og så bestilt et 1m coax til og smide på fra tv til converter og så fra converter til optisk ind på HTS'n

Men hvis der er er nogen her som har lidt bedre viden om det end mig tager jeg imod alle råd for jeg er løbet tør for idé'r til hvad jeg kan gøre , har også siddet og rodet med alle mulige indstillinger i tv'et, updated softwaren på TV't sågar.

Skulle jo mene jeg har udelukket det ikke er mit HTS som har et problem med coax porten, ville være skidt hvis det var mit TV som har en semi defekt coax port men aner det ikke.
Til top Vis GUniT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GUniT

GUniT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2009
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 September 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

fandt problemet , skulle update softwaren på mit HTS, troede ikke det var det når lyden fra mit blueray direkte til hts virkede fint.
Til top Vis GUniT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GUniT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes