Emne: div netkabel ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
C.Bukowski Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 402
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoWa skrev:
[QUOTE=Gorm][QUOTE=Stanley]
Hvorfor er der ikke een eneste dokumenteret blindtest der viser den gavnlige effekt ved at skifte strømkabel? Kabelproducenterne sælger uhyre få af de dyre strømkabler - de ville utvivlsomt kunne sælge 10.000 gange så mange strømkabler hvis de havde en videnskabeligt udført blindtest der viste at det gav bedre lyd. Hvorfor har de ikke gjort det? Sådan en test koster næsten intet at udføre. Tyg lidt på det.
|
|
|
Godt tænkt - De ville sælge langt mere.
|
Til top |
|
|
MoWa Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 218
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gorm skrev:
C.Bukowski skrev:
Gorm - Du snakker udenom. Jeg har forsøgt at belyse hvorfor en 0.5m netkabel nok er virkningsløst. Det virker ikke som om du læser og filosofere over ement, men mere er irriteret over nogle som tør være kritiske over ting, eller tør være åben over psyken spiller ind. Du har et dyrt kable og klart du kan høre forskel, det skriger din pengepung nemlig du kan. Kan det høre kan det nok renheden også måles, men sjovt nok har jeg ikke set en fabrikant som smider en måling med, men kun påstande.
At du påstår tvivlerne ikke har ulejliget sig med at høre, undre mig - Hvorfra har du den viden ?
Dit indlæg er nok det mest sure opstød her - Ommer
|
|
|
Du læser også uden at forstå, jeg skriver jo netop det er et surt opstød fra mig af 
Selvfølgelig snakker jeg uden om da det er meget svært at forklare/forstå hvad der sker de sidste 1,5 meter af forsyningen, og jeg kan da heller ikke give dig den videnskabelige forklaring selv. Men der er mange teorier, som blandt andet omhandler filtervirkning en anden omhandler apparaternes indbyrdes forbindelse via nettet, en tredie omhandler selve forbindelsen til nettet(modstand).
Men når dette så er sagt, så har jeg selv oplevet stor ændring ved ny gruppe med egen installation til anlægget, men også lige så stor ændring ved udskiftning af de sidste 1,5 meter netkabel. |
|
|
En lille historie. Jeg købte en DacMagic DAC jeg satte til min Squeezebox Duet receiver. Jeg kunne med fjernbetjeningen til forstærkeren skifte på 1/10 sekund mellem Duet receiver analog output og DacMagic analog output - kilder naturligvis 100% identisk (digitaloutput direkte fra Duet receiver til DacMagic). Jeg skiftede frem og tilbage. Forskellen var absolut til stede - hurra. Lidt senere sad jeg og nød den dejlige lyd fra den nye boks - fint køb, og den så jo lækker ud og alle skrev jo den var fantastisk. Pludselig opdagede jeg efter sidste testlytning havde ladet omskifteren stå på Squeezeboksens DAC... Uha. :) Ok, i gang med lyttetest igen. Det gik op for mig, at DacMagic havde et noget højerede udgangsniveau end SqueezeBox'en, og justerede jeg lidt på volumen når jeg skiftede, kunne jeg absolut ikke høre forskel... DacMagic'en røg tilbage, naturligvis med en lidt nedladende tone fra sælger - det er jo grundprincippet i hifisælgernes metoder, at få brugeren til at virke dum hvis han ikke kan høre hvad han får at vide han skal høre. Kejserens nye klæder. Dette siger måske noget om min hørelse, men det siger også meget om at det er forbandet nemt at narre sig selv.
|
Til top |
|
|
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
MoWa skrev:
Hvorfor er der ikke een eneste dokumenteret blindtest der viser den gavnlige effekt ved at skifte strømkabel? Kabelproducenterne sælger uhyre få af de dyre strømkabler - de ville utvivlsomt kunne sælge 10.000 gange så mange strømkabler hvis de havde en videnskabeligt udført blindtest der viste at det gav bedre lyd. Hvorfor har de ikke gjort det? Sådan en test koster næsten intet at udføre. Tyg lidt på det.
|
|
|
|
|
|
- Tjaeh...
Nu vi er igang der, så kom dog blot med resten af blindtestene osse - jeg har lidt svært ved at finde dem...!!
Test af 22/88 antennekabel op mod Bilka 6.6mm. Test af Brunstensbatterier op mod Alkaline batt. "nopret" gummi imod "glat" imod "med glidecreme" 2.5# jern imod sølv-kabel luft / bomuld / silke imod kunstige isolatorer som gummi / PTFE "Fona-lakrids"-signalkabel imod Sølv / Coax, Sølv / Parsnoet, Sølv / balanceret Trolltekt-lofter imod Rockfon lofter
- Og meget mere... - Og husk..: DOKUMENTEREDE blindtest's!!
Jeg er ikke i tvivl - jeg vælger det jeg SELV synes bedst om...!!
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gorm skrev:
Stanley du læser hvad jeg skriver, men forstår ikke hvad jeg mener.
Jeg har overhovedet ikke spor i mod en debat, og det med dårlig anlæg og hørrelse var en provokation(fik du fat i det).
Men hver gang der er en der ytrer sig positivt om netkablernes hørbare forskælle, så er der straks nogle debattører(kværulanter) der absolut ikke mener det kan passe at vedkommende kan høre forskæl på en standard lakrids eller en stålbøjle(overholder så ikke gældende lovgivning).
Dette irriterer mig, da der dog burde være lidt respekt for det som nogle mennesker oplever/hører, i stedet for dumme påstande om det er psykologisk fordi man ved hvilket kabel der er tale om, og at det skal bevises(over for hvem). Det skal da ikke bevises over for tvivlere, der ikke en gang gider at ulejlige sig med at afprøve fenomenet, inden de udtaler sig bedrevidende(hvilken viden, hvor var vi nu hvis alle bare sagde det ikke kunne lade sig gøre, og så lod det stå ved det)
Surt opstød på grund af manglende respekt for andres oplevelser, og ikke noget med at spørge ind til hvilket udstyr de evt. forsøgte på, eller hvilket netkabel der blev brugt
|
|
|
Jeg tror nu egentlig nok at jeg forstår hvad du mener. Men lige netop påstandene om dårligt anlæg eller dårlig hørelse dukker op næsten hver gang emnet er til debat. Det er ikke andet end personlige angreb i mangel på seriøse argumenter. Hvis du bruger den slags bevidst for at provokere er det da at smide brænde på bålet.
Nu taler du om respekt for andre, men prøv at læse dine egne indlæg igen. Læg mærke til hvor mange negative vendinger du bruger (tage sig sammen, dårligt anlæg, dårlig hørelse, kværulanter, dumme påstande, ikke en gang gider at ulejlige sig med, bedrevidende og sikkert flere). Synes du det er at vise respekt for andres holdninger ? Hvordan ved du forøvrigt at de ikke har prøvet forskellige kabler ?
|
Til top |
|
|
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
Gorm -
Som jeg sagde før snakker du udenom og forstår åbenbart ikke enmet. Som er netkable. Du snakker lige pludselig om filtervirkning - Her snakker vi om et netkable uden filter af nogen art. Som også er oplægget i tråden.
Strømmen har rejst 1000km eller 100km og så kan alt rettes op med et netkable på 0.5m - Det fjerne støj, åbner op, laver dybere bund og er mere dynamisk ....(Og det sælges på Hjallerup markede)
Det netkable har ikke en skid virkning - Og husk nu vi snakker om netkable, altså fra stikkontakt til anlæg og intet andet.
En ledning på 2x0,75 er nok ikke den bedste løsning, men en opgradering til 2x1.5 købt i Jem og Fix, kan gøre det -
|
|
|
Prøv lige og læs hvad jeg skriver og tænk så lige inden du svarer.
Jeg skrev intet om filtre, men at en af teorierne netop var at netkablet fungerer som filter.
Du udtaler dig jo klart om at netkabler ikke har nogen virkning, så tag dog og hør musik uden netkabler . Nå men jeg syntes da det er noget af et postulat du der udslynger, hvad baserer du så denne påstand på ?
Jeg kunne da godt tænke mig at høre om de oplevelser du har haft med netkabler, siden du så sikkert kan sige der ikke er spor forskæl på 2x075 og så et helt andet opbygget netkabel, og lad så være med at snakke uden om.
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
Gorm -
Som jeg sagde før snakker du udenom og forstår åbenbart ikke enmet. Som er netkable. Du snakker lige pludselig om filtervirkning - Her snakker vi om et netkable uden filter af nogen art. Som også er oplægget i tråden.
Strømmen har rejst 1000km eller 100km og så kan alt rettes op med et netkable på 0.5m - Det fjerne støj, åbner op, laver dybere bund og er mere dynamisk ....(Og det sælges på Hjallerup markede)
Det netkable har ikke en skid virkning - Og husk nu vi snakker om netkable, altså fra stikkontakt til anlæg og intet andet.
En ledning på 2x0,75 er nok ikke den bedste løsning, men en opgradering til 2x1.5 købt i Jem og Fix, kan gøre det -
|
|
|
hov hvad er den af, hvorfor opgradere fra 0,75 til 1,5 mm2 når du aligevel ikke mener at du kan høre forskæld, strømmessigt kan en 0,75 bære rigligt strøm til langt de fleste anlæg __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
MoWa Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jblfan skrev:
C.Bukowski skrev:
MoWa skrev:
|
|
|
|
|
|
- Tjaeh...
Nu vi er igang der, så kom dog blot med resten af blindtestene osse - jeg har lidt svært ved at finde dem...!!
Test af 22/88 antennekabel op mod Bilka 6.6mm. Test af Brunstensbatterier op mod Alkaline batt. "nopret" gummi imod "glat" imod "med glidecreme" 2.5# jern imod sølv-kabel luft / bomuld / silke imod kunstige isolatorer som gummi / PTFE "Fona-lakrids"-signalkabel imod Sølv / Coax, Sølv / Parsnoet, Sølv / balanceret Trolltekt-lofter imod Rockfon lofter
- Og meget mere... - Og husk..: DOKUMENTEREDE blindtest's!!
Jeg er ikke i tvivl - jeg vælger det jeg SELV synes bedst om...!!
JBLfan |
|
|
Gør du bare det - skal vi lave et væddemål - 10.000 kr. om du kan høre forskel eller ej ved en videnskabeligt foretaget blindtest? Det må være lette penge for dig. Når du har plukket mig, kan du tjene en million dollars hvis du kan høre forskel på et par højttalerkabler: http://gizmodo.com/gadgets/calling-bullsh*t/james-randi-offe rs-1-million-if-audiophiles-can-prove-7250-speaker-cables-ar e-better-305549.php (skægt at ingen har vundet de penge - hva'?)
|
Til top |
|
|
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Gorm skrev:
Stanley du læser hvad jeg skriver, men forstår ikke hvad jeg mener.
Jeg har overhovedet ikke spor i mod en debat, og det med dårlig anlæg og hørrelse var en provokation(fik du fat i det).
Men hver gang der er en der ytrer sig positivt om netkablernes hørbare forskælle, så er der straks nogle debattører(kværulanter) der absolut ikke mener det kan passe at vedkommende kan høre forskæl på en standard lakrids eller en stålbøjle(overholder så ikke gældende lovgivning).
Dette irriterer mig, da der dog burde være lidt respekt for det som nogle mennesker oplever/hører, i stedet for dumme påstande om det er psykologisk fordi man ved hvilket kabel der er tale om, og at det skal bevises(over for hvem). Det skal da ikke bevises over for tvivlere, der ikke en gang gider at ulejlige sig med at afprøve fenomenet, inden de udtaler sig bedrevidende(hvilken viden, hvor var vi nu hvis alle bare sagde det ikke kunne lade sig gøre, og så lod det stå ved det)
Surt opstød på grund af manglende respekt for andres oplevelser, og ikke noget med at spørge ind til hvilket udstyr de evt. forsøgte på, eller hvilket netkabel der blev brugt
|
|
|
Jeg tror nu egentlig nok at jeg forstår hvad du mener. Men lige netop påstandene om dårligt anlæg eller dårlig hørelse dukker op næsten hver gang emnet er til debat. Det er ikke andet end personlige angreb i mangel på seriøse argumenter. Hvis du bruger den slags bevidst for at provokere er det da at smide brænde på bålet.
Nu taler du om respekt for andre, men prøv at læse dine egne indlæg igen. Læg mærke til hvor mange negative vendinger du bruger (tage sig sammen, dårligt anlæg, dårlig hørelse, kværulanter, dumme påstande, ikke en gang gider at ulejlige sig med, bedrevidende og sikkert flere). Synes du det er at vise respekt for andres holdninger ? Hvordan ved du forøvrigt at de ikke har prøvet forskellige kabler ?
|
|
|
Det kan du godt have ret i, og det er ikke for ikke at vise respekt over for dem der mener der ikke kan høres forskæl. Det er min fustration over der ikke modargumenteres sagligt der skinner i gennem. Så hvis jeg selv lyder nedladende må i undskylde, men jeg kunne godt tænke mig at høre om de oplevelser der gør at i mener der ikke er forskæl på netkabler (her gider jeg ikke høre historier om 1000km. kabel inden netkablet)
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Janop skrev:
Jeg har et vennepar der ikke kan høre græshopper, men de beskylder da ikke mig for at være fupmager fordi jeg kan høre dem |
|
|
Desværre heller ikke en brugbar analogi. Da der er masser af videnskabelig dokumentation for at græshopper udsender hørbare lyde, behøver dine venner ikke at mistænke dig for noget. Det er den dokumentation der mangler ang. hørbar forskel på netkabler.
|
Til top |
|
|
C.Bukowski Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gorm -
Læs hvad jeg har skrevet i tråden, så opfatter nok selv du mine synspunkter og indgangsvinkel. Sjov påstand med filtervirkningen fra et 0.5 m kable, hvad med filtervirking fra ledninger i væggen ? Nettet ? Den i forvejen kapacitive beslastning på nettet ? Igen - 0.5 m kable kan ikke fjerne støj, gøre lyden ren, åben, med mere bund og alt andet nonsens.
Dan -
Bruger en strømtung forstærker 800W, ville jeg skifte de 0,75 ud, bare for en sikkerhedes skyld. Det giver bedre kontakt i stik end 0.75 som er noget skrammel.
Min skepsis er imod netkable med skræm, fletteri omkring og div. Tænk f.eks over hvordan den interne fortrådning i apperatet er fra indgangen og til trafoen ? Nok 0.75 eller 1 - og tit er kæden ikke stærkere end det svageste led.
|
Til top |
|
|
sirhish Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Utroligt hvad en tråd kan udvikle sig til :-) jeg kom engang til at vende mit strømkabel på hoved gæt hvad der skete ?????
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hmm det var nu ikke meningen der skulle starte en kæmpe ordkløveri og mundhuggen da jeg startede den her tråd.... bare nogle positive tilbagemeldelser om gode erfaringer med hjemmelavet netkabler.....
jeg er sådan set ligeglad med folk der ikke kan høre forskæld og synesdet er for åndsvagt og dumt..... jeg er bare interessert i folk der har gode erfaringer....
det var ikke ment som endnu en kabel debat dem er der nok af herinde |
|
|
skal vi ikke respekter trådstarter ønske, tror ikke vi kommer nærmere nogen form for enighed aligevel. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forskellige DIY netkabler som yder rigtigt godt.
Det ene af dem er med et teflonkabel der oprindeligt er lavet til høje temperaturer, dette er meget homogent, minder lidt om de originale hospitalkabler, dog med lidt mere bund og saft. Jeg skal nok tage et par billeder af dette senere.
Så er der det flettede DIY kabel herunder som jeg har vist før i en tråd.

Bagrunden er knapt så sort som ved det skærmede netkabel, men der er stadigvæk god ro/fasthed omkring musikken. Samtidigt er der lidt mere engagement og lidt bedre detaliering i mellemtone og top. Bunden er som i det skærmede netkabel ret god og dynamisk.
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Du har i denne og flere andre tråde ønsket bevis for at produkter ikke virker/giver en hørbar forskel. Hvorfor går du nu ind for omvendt bevisførelse. Hvis en producent ikke kan bevise at hans produkt virker, mener du at det er kunden der skal bevise at det ikke virker ? |
|
|
I en debat kan man fremkomme med sine egen mening/oplevelse, og så kan man også henvise til hvad der er fakta (her f.eks. test og eller målinger). Jeg har absolut intet problem med folk der kommer med egen erfaring, og det uanset om jeg er enig med dem eller ej! Men man skal ikke debatteres med "beviser" der ikke findes, og jeg ved at der desværre ikke er gennemført en skudsikker videnskabelig kabeltest endnu! Derfor kan ingen af lejrene komme med et bevis her, hvilket selvsagt burde forhindre nogen i at fremkomme med sådan et postulat. Dog findes der målinger der viser en forskel på kabler, men derfra og til at man kan finde en rød tråd i målingerne, der er vi desværre ikke nået endnu. Dog undre en ting mig. Hver gang der er optakt til noget der bare minder om en kabeltest, så er der meget langt mellem kabel skeptikerne. Det er da en skam vi ikke kan mødes med åben sind, selvom vi ikke som udgangspunkt er enige. På et andet site, er der netop nu ved at blive arrangeret en kom-og-lyt-på-kabler dag. Jeg håber at der kommer flere skeptikere på dagen, og det mere end den ene der pt har meldt sig, og det selvom det på ingen måde bliver dagen hvor kabel debatten finder sin afslutning  __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Stanley skrev:
Du har i denne og flere andre tråde ønsket bevis for at produkter ikke virker/giver en hørbar forskel. Hvorfor går du nu ind for omvendt bevisførelse. Hvis en producent ikke kan bevise at hans produkt virker, mener du at det er kunden der skal bevise at det ikke virker ? |
|
|
I en debat kan man fremkomme med sine egen mening/oplevelse, og så kan man også henvise til hvad der er fakta (her f.eks. test og eller målinger). Jeg har absolut intet problem med folk der kommer med egen erfaring, og det uanset om jeg er enig med dem eller ej!
Men man skal ikke debatteres med "beviser" der ikke findes, og jeg ved at der desværre ikke er gennemført en skudsikker videnskabelig kabeltest endnu! Derfor kan ingen af lejrene komme med et bevis her, hvilket selvsagt burde forhindre nogen i at fremkomme med sådan et postulat. Dog findes der målinger der viser en forskel på kabler, men derfra og til at man kan finde en rød tråd i målingerne, der er vi desværre ikke nået endnu.
Dog undre en ting mig. Hver gang der er optakt til noget der bare minder om en kabeltest, så er der meget langt mellem kabel skeptikerne. Det er da en skam vi ikke kan mødes med åben sind, selvom vi ikke som udgangspunkt er enige. På et andet site, er der netop nu ved at blive arrangeret en kom-og-lyt-på-kabler dag. Jeg håber at der kommer flere skeptikere på dagen, og det mere end den ene der pt har meldt sig, og det selvom det på ingen måde bliver dagen hvor kabel debatten finder sin afslutning 
|
|
|
Det var da en fin ide med sådan en "kom og lyt på kabler dag", selv om det nok er med henblik på at komme i forbrugernes lommer, men det er også ok så længe at køberne er glade for deres køb. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Det var da en fin ide med sådan en "kom og lyt på kabler dag", selv om det nok er med henblik på at komme i forbrugernes lommer, men det er også ok så længe at køberne er glade for deres køb. |
|
|
Og hvad så hvis resultatet bliver "kabler gør absolut ingen forskel"  Jeg er helt sikkert, end ikke en potentiel kunde, men dukker "kun" op for at få en masse gode input  __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juli 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
dan a. skrev:
Det var da en fin ide med sådan en "kom og lyt på kabler dag", selv om det nok er med henblik på at komme i forbrugernes lommer, men det er også ok så længe at køberne er glade for deres køb. |
|
|
Og hvad så hvis resultatet bliver "kabler gør absolut ingen forskel" 
Jeg er helt sikkert, end ikke en potentiel kunde, men dukker "kun" op for at få en masse gode input 
|
|
|
Og hvad så hvis resultatet bliver "kabler gør absolut ingen forskel"  så bliver det nok ikke en posiktiv oplevelse og der er der ikke meget salg i. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak gorm... du har da fattet at det ikke var ment som en af de endeløse og dybt åndsvage debatter som tit ligger i underbukse højde,,, de debatter fører jo ikke yil en skid alligevel...
det flettede kabel kunne godt være en ide jeg vil prøve.. og det kan jo gøres til billige penge
|
Til top |
|
|
C.Bukowski Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
John - Jeg må desvære skuffe dig, men nogle af os tænker over valgte løsninger, gider være kritiske og falder ikke bare for det først det bedste TV3 beuty shop salg. Sno du bare dine kabler de sidste 0.5 m og tænk ikke over de 100km kable før stikkontakten. Det har altså ingen betydning, hvilket jeg prøvet at belyse sagligt i denne tråd, men sjovt nok kan de "kloge herre" ikke tage stilling til den problematik ....Jo jo jorden er stadigvæk flad for nogle
|
Til top |
|
|
MoWa Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
tak gorm... du har da fattet at det ikke var ment som en af de endeløse og dybt åndsvage debatter som tit ligger i underbukse højde,,, de debatter fører jo ikke yil en skid alligevel...
det flettede kabel kunne godt være en ide jeg vil prøve.. og det kan jo gøres til billige penge |
|
|
Ja, og du kan vinde 10.000,- ved et væddemål med mig om du kan høre forskel ved en blindtest jeg foretager sammen med dig - så får du råd til endnu flere kabler...
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|