Forfatter |
|
xavis Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 80
|
Sendt: 18 November 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har planer om at investere i en projektor her inden nytår, men jeg er helt blank angående hvilken jeg skal investere i. Jeg er helt ny hvad angår projektorer. Jeg har snakket en del med en kammi, som har haft projektor i noget tid, og jeg har søgt lidt rundt herinde og andre steder, men jeg bliver nødt til at ha' noget hjælp.
Til at starte med kan jeg nævne, at der er 3,63 meter fra væg til væg, og jeg havde tænkt mig, at projektoren skulle sidde oppe under loftet - dels for at få larmen så langt væk som muligt, dels for at minimere genen ved at gå ind foran billedet.
Nu jeg alligevel skal ud at investere i en ny projektor, ville jeg gerne have en med hdmi, så den også er lidt fremtidssikret.
Jeg håber, I kan hjælpe - på forhånd tak! 
|
Til top |
|
|
brianhifi Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2008 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 18 November 2008 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står i samme situation så smider lige en besked ind som bogmærke.
Projektor til film, siddeafstand: 3m, budget 4-5.000 kr
God aften
mvh
Brian
|
Til top |
|
|
xavis Forum Bruger

|
Sendt: 19 November 2008 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit budget kan potentielt godt være en del større, så jeg ved ikke, hvor smart det er at hægte dig på her..?
Er der nogen, der har forslag?
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
Sendt: 19 November 2008 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
xavis skrev:
Mit budget kan potentielt godt være en del større, så jeg ved ikke, hvor smart det er at hægte dig på her..?
Er der nogen, der har forslag?
|
|
|
Hvor stort er dit budget? __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
xavis Forum Bruger

|
Sendt: 20 November 2008 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, se - det er så sværere at definere.. Men jeg kan nok godt gå over de 10.000-12.000, hvis der er mening med galskaben (læs: Hvis man får værdi for pengene).
Jeg sad og kiggede på denne i går, men jeg ved ikke, om det er en, der kan anbefales..? http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=479743&s earchArea=products&Soegeord=sanyo
|
Til top |
|
|
xavis Forum Bruger

|
Sendt: 21 November 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Jeg har fundet ud af, at de 10-12.000 passer meget godt - dog kan jeg maksimalt godt gå op til 15.000 - og så er der stadig lidt til lærred. Jeg har også fundet ud af, at jeg foretrækker en DLP-projektor frem for LCD og SXRD. Er der virkelig ikke nogen, der kan guide mig? Eller er jeg stadig for bred i min søgning? Mangler jeg at sige en eller anden form for magisk ord? Jeg håber og krydser fingre over weekenden
|
Til top |
|
|
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 21 November 2008 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|