Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 23:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Jeg har fundet en afspiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Henrik Møller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Hejsa, i går da jeg skulle ud med noget affald opdagede jeg en DVD-afspiller i containeren. Jeg tog den selvfølgelig med ind i varmen, og ved nærmere eftersyn viser det sig at være en Sony DVP-S725D

Jeg har ikke kunnet finde så forfærdelig meget om den, så er der nogen som kan fortælle mig om jeg har været heldig :) Eller om det er en grund til at den er blevet smidt ud. Jeg fandt ikke fjernbetjeningen til den, men min Denon forstærker fjernbetjening kan bruges til de fleste funktioner. Men den tidligere ejer har åbenbart haft en 4:3 tv. Men da jeg har et widescreen tv er det som om billedet ikke passer. er der nogen som ved om jeg kan ændre det uden en fjernbetjening eller de begrænsede muligheder jeg har med min forstærker fjernbetjening. 

Jeg kunne også godt tænke mig en manual, så hvis der er nogen som har et link til en dansk, engelsk eller tysk manual eller kan hjælpe mig med en kopi vil jeg være taknemlig.

sidst. hvad kan den være værd? hvis jeg vil sælge den. Som sagt så har jeg ikke nogen fjernbetjening eller manual til den. Men den ser helt ny ud.

Jeg håber at nogen kan hjælpe

Til top Vis Henrik Møller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik Møller

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Jamen tillykke, det var faktisk en udemærket afspiller, den er vel nu en 6-7 år gammel og kostede en ca. 6-7K fra ny af. Den kan vist ikke afspiller hjemmebrændte dvd'er svjh. eller også er det efterfølgeren 735 som har problemer med det, men det er jo nemt at finde ud af.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Hvis du havde haft fjernbetjening med til den vil jeg tro du kunne få en små tusind kroner for den.

Henrik Møller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Tak for dine kommentarer. Jeg har ikke noget problem med at afspille brændte DVD så det er nok 735'eren du taler om. Men jeg vil da se om jeg kan få en billig fjernbetjening og så ellers smide den ind i soveværelset :)
Til top Vis Henrik Møller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik Møller

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes