Sendt: 20 Marts 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, i går da jeg skulle ud med noget affald opdagede jeg en DVD-afspiller i containeren. Jeg tog den selvfølgelig med ind i varmen, og ved nærmere eftersyn viser det sig at være en Sony DVP-S725D
Jeg har ikke kunnet finde så forfærdelig meget om den, så er der nogen som kan fortælle mig om jeg har været heldig :) Eller om det er en grund til at den er blevet smidt ud. Jeg fandt ikke fjernbetjeningen til den, men min Denon forstærker fjernbetjening kan bruges til de fleste funktioner. Men den tidligere ejer har åbenbart haft en 4:3 tv. Men da jeg har et widescreen tv er det som om billedet ikke passer. er der nogen som ved om jeg kan ændre det uden en fjernbetjening eller de begrænsede muligheder jeg har med min forstærker fjernbetjening.
Jeg kunne også godt tænke mig en manual, så hvis der er nogen som har et link til en dansk, engelsk eller tysk manual eller kan hjælpe mig med en kopi vil jeg være taknemlig.
sidst. hvad kan den være værd? hvis jeg vil sælge den. Som sagt så har jeg ikke nogen fjernbetjening eller manual til den. Men den ser helt ny ud.
Jeg håber at nogen kan hjælpe
|