Sendt: 02 Februar 2013 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går og leger med tanken om (for sjov) at skifte min Pass Labs int 150 forstærker og M2tech Young dac + palmer station ud
med en Pass Labs effekt XA.30.5 og en M2tech Vaughan Dac/Pre amp...Således burde dac delen jo selvsagt ha fået en
opgradering...mit spørgsmål går på hvordan kombinationen af M2tech som forforstærker med XA.30.5 fungerer i forhold til
min int 150 integreret...er dette en opgradering overhovedet rent forstærker mæssigt? (man kunne naturloigvis også vælge en
større effekt løsning, men der er trods alt grænser for hvor meget jeg jeg gider ofre på dette)..
Mine højtalere er Gamut L5 (som jeg er vældig glade for)...det er ikke fordi jeg søger noget bestemt lydideal eller at jeg
savner noget ved mit nuværende setup...kun fordi jeg synes det er skægt at gå og rode med og at jeg naturligvis gerne vil ha
noget "bedre" hvis muligt...
Og ja, jeg har tænkt mig at høre kombinationen selv, men inden jeg tager den lange køretur, kunne jeg da godt tænke mig at
høre om nogen har en holding til hvor denne for/effekt sammensætning ligger kvalitetsmæssigt i forhold til min int 150? og evt
hvordan den vil fungerer med mine gamut L5? håber nogen vil hjælpe...
|