Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 06:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Fra Pioneer til? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Muws
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2006 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

Well, efterhånden som højtalerne har fået en opgradering, synes jeg sgu at min dvd afspillers performance lader lidt at tilbage at ønske.

Kører ligenu med en Pioneer DV-575A, som til prisen, 600 kroner, var et fund, og ja den æder alt man smider i den, og den har et fornuftigt billede og alt det. Men der hvor filmen knækker lidt, er at lyden måske godt kunne have lidt mere... ja umph over hele spektret samt at jeg gerne vil have en med en lidt mere solid konstruktion, da jeg synes den her godt kan være lidt ustabil fra tid til anden.

Det jeg er på jagt efter, er noget som matcher Marantz godt (kører selv med en Marantz SR6200, som jeg er enormt glad for), derfor ligger en Marantz dvd afspiller jo lige til højrefoden. Men har ingen forhandler i området, så det med en prøvelytning, skal helst ske når jeg har kogt kandidaterne ned til ganske få, ellers vil jeg komme til at kører rundt i årvis :)

Men den behøver ikke kunne afspille divx, avi osv, da min HTPC klare dette udemærket. Dog skal den kunne gå ind som en kombination af dvd afspiller og cd afspiller, SACD er intet krav. Men DTS og lign understøttelse er et must - men hey, det understøtter de fleste jo.

Jo, og så skal den være kodefri.

Har intet problem med at handle brugt, så længe tingene blot er pæne, og virker.

Men håber der sidder nogle derude med en masse gode råd - til nogle kandidater som ligger i kategorien op til en 2-3000 dask enten ny eller brugt.

På forhånd tak
Til top Vis Muws's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muws

Muws
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 10 April 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Kan det passe? Slet ingen forslag?
Til top Vis Muws's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muws

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes