Sendt: 09 November 2012 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for nogle dage siden lånt en Simple Audio Room Player 2 og en HomePlug, for at se om det er noget for mig.
Det virker fint når jeg har min pc,er tændt, så hentes musikken fra min Verbatim Media Share netværksharddisc hvor alt min musik ligger. Jeg kan
styre musikken både fra pc,er og iPhone uden problemer.
Men jeg vil rigtig gerne kunne afspille min musik fra netværksharddisc'en med slukket pc, og det kan jeg ikke få til at virke.
I SA-app'en under Media Servers kan jeg se min NAS, men når jeg trykker på den og er inde i den, er der ingen mapper eller filer og jeg har ingen
valg muligheder.
På SA hjemmeside er der ikke meget hjælp at hente, jeg kan se at de forslå at bruge et twonky server system, det har jeg prøvet men jeg kan ikke
rigtigt forstå så meget af det, jeg kan også se twonky server'en i app'en under Media Servers og når jeg trykker på twonky serveren i app'en kommer
der også mapper op, men det hjælper ikke så meget for når pc,eren er slukket forsvinder twonky serveren. SA skriver på deres hjemmeside at det
også skulle virke uden twonky.
Er der nogle her inde, der har rodet med SA Room Player?
Jeg håber jeg har forklaret det godt nok, det kan godt være lidt svært at forklare.
|